Farmville probleem...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patty1

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2005
Berichten
52
Hallo,


Ik heb sinds gisteren een mini laptop met provider Vodafone. Ik had problemen om Flash Player 10 erop te krijgen, maar dat is gelukt en You tube werkt nu wel. Het probleem is nu dat Farmville (spelletje via Facebook) en andere spelletjes nog niet werken en ik daar nog steeds de melding krijg dat ik de nieuwste flash player moet downloaden. Terwijl ik die dus al heb...
Het gekke is dat ik wel kadotjes kan sturen via Farmville, maar het spel zelf laadt niet!

Vorige week had ik dezelfde mini laptop, echter met provider T-Mobile waardoor het internetten in mijn wijk erg slecht ging (zendmast te ver weg), dus van provider gewisseld en nieuewe laptop.. echter toen had ik ook Flash 10 erop gezet en kon wel die spelletjes spelen....

Dit is precies dezelfde minilaptop, met precies hetzelfde erop, maar alleen andere provider...

Heeft iemand een idee waarom ik dan nu die spelletjes niet kan spelen? (en misschien andere dingen niet kan doen die ik nog ga ontdekken) want ik kom er niet meer uit, en de moed zakt me in de schoenen :(:(:(

Help??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan