Emailadres zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

wurmke

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Ik heb een vraag over het opzoeken van een emailadres.
Ik heb zelf even op internet gezocht, maar ben er zelf niet uitgekomen.
De persoon van wie ik het adres zoek, woont in het buitenland.
Ik weet in welke plaats/land hij woont, zijn voor- en achternaam en een mogelijk deel van het emailadres (wat voor het @ komt, als dit klopt).

Is er iemand die me hiermee kan helpen?

Probeer die gegevens die je hebt eens in te voeren in een zoekmachine.
Soms kom je bij een verhaaltje uit,. of een forum, of een veilingsite.
Probeer eens google of http://ixquick.com

Ik heb via google en net via die andere zoekmachine geprobeerd te zoeken, maar ik vind het niet...helaas.

Adres heb ik al proberen te zoeken, maar is via de gebruikelijke zoekmachines niet gelukt. Misschien dat ik morgen eens wat specifieker via een aantal pagina;s betreffende dat land kan zoeken.

In ieder geval al bedankt voor het meedenken.

Maar die laatste link van mij? Ook niet mee gelukt?

Ik had over de nieuwe link heen gekeken.
Het gaat echter om een persoon uit Egypte en Egypte staat niet bij de te kiezen landen....helaas. :confused:

Andere tip misschien?

Iemand misschien nog tips, want het is me helaas nog niet gelukt.

Vaak kom je met simpelweg google invoeren plus bedrijf of organisatie waarbij degene is aangesloten vrij ver. Er zijn ook een aantal websites die pretenderen je hier bij te kunnen helpen, maar dat valt vaak erg tegen. Mijn beste suggestie is om via de sociale netwerksites het email-adres te vinden.

Tips en websites bij het zoeken van een e-mailadres: hoe te vinden of achterhalen

Als het daar niet mee lukt, zul je toch simpelweg via telefoon of iets dergelijks contact op moeten nemen

Welkom op Helpmij.nl.:)

Bedankt voor het antwoordt, maar de topic is van 2009, dus al heel lang niet actueel meer. Graag oude topics met rust laten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan