• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wie heeft een voorbeeld van verzuimregistratie in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

stel0702

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2009
Ik ben P&O medewerker bij een bedrijf met gemiddeld zo'n 80 medewerkers. Ik heb wel een registratie van het ziekteverzuim in Excel, maar naar mijn idee kan dit ook anders. Zijn er mensen die voorbeelden hebben van een bestand waar het ziekteverzuim goed in bijgehouden kan worden. Hier komt dan niet alleen de ziekteverzuimuren naar voren, maar ook de dagen, frequentie en dat dan weer gecorrigeerd met de deeltijdfactor. Hoe ik het nu doe is veel te omslachtig en kan misschien wel veel efficiënter.

Alle tips en voorbeelden zijn welkom, alvast bedankt.

gr. Linda

Laatst bewerkt:
Voorbeeld verzuimregistratie in Excel
Zoals je in je titel al zegt willen we graag een Voorbeeld verzuimregistratie in Excel (zonder gevoelige persoonsinformatie) van je zien zodat we niet het wiel opnieuw hoeven uit te vinden.

Hoe bedoel je dit, ik vraag om een voorbeeld van een verzuimregistratie in Excel? Hoezo wil jij nu een voorbeeld van mij?

Wij zijn er om jou te helpen.
Wij zijn er niet om kant en klare oplossingen te geven.
Doe een eerste aanzet voor wat betreft je wilt en de lay out.

Vertel wat je problemen zijn en dan kunnen we je helpen.

Quote:
Origineel gepost door popipipo Bekijk Bericht
Wij zijn er niet om kant en klare oplossingen te geven.
.
Niet? Waar staat dat?

Laat ik het dan anders zeggen.
Van mij kun je niet verwachten dat ik een kant een klaar oplossing voor je hebt.
Ik wil wel kijken of ik je kan helpen met problemen

Deze site heet tenslotte Helpmij.nl en Hebjevoormij.nl of Maakvoormij.nl of iets dergelijks.

Laatst bewerkt:
Linda gaf de voorzet voor bovenstaande reactie:
Ik ben P&O medewerker bij een bedrijf met gemiddeld zo'n 80 medewerkers. Ik heb wel een registratie van het ziekteverzuim in Excel, maar naar mijn idee kan dit ook anders.

@ M@rio
In deze moet ik toch Willem bijtreden in die zin dat TS dan toch het bestand dat ze nu gebruikt kan posten en dan vermelden waar ze het graag anders zou hebben,zodat wij als helpers toch enig idee hebben wat de uiteindelijke doelstelling is.
Het heeft geen enkele zin dat er een volledige layout op poten gezet wordt om daarna te moeten horen dat dit anders moet of dat zou ik graag zo willen
Een voorbeeldbestandje zegt dikwijls meer dan vele regels vragen.

Laatst bewerkt:
Alle tips en voorbeelden zijn welkom, alvast bedankt.

gr. Linda

Linda , ik vond ergens een opmaak , die ik maar mijn wens uitbreide en aanpaste en kwam tot dit resultaat > zie jpg .
Ik werk met kleuren , tel de kleuren en zet deze rechts in een kolom daar tel ik dan per kolom , de gewerkte dagen , verlof dagen het opsparen van ADV dagen via een simpele formule . Ik denk dat voor U een opmaak per maand per tabblad 80 medewerkers ruim haalbaar is , er kan dan een dertiende tabblad met een totaal overzichtje een somproduct aab toegevoegd worden .

Bijlagen

• werk.jpg
    werk.jpg
    103,4 KB · Weergaven: 1.607
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan