hoe geheugencapaciteit controleren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gethez

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
438
hallo,

ik wil eerst zeggen dat ik een noob ben in dit soort zaken....

ik wil een programma draaien, maar het zegt mij dat ik maar 1 Gb RAM geheugen heb, en als ik zou doorgaan m'n pc misschien zou crashen...

ik heb er eigenlijk 2 (Gb) nodig...

ik herrinner me dat ik ooit eens in die instellingen zat, dus volgens mij kan je je RAM geheugen instellen...

weet iemand of dit klopt en waar ik dit kan doen???

mvg,

Gethez
 
Het lijkt mij nuttig eerst wat meer info van je te krijgen:
over je systeem bv - nu begrijp ik dat jij een systeem hebt met 1 g werkgeheugen. Dat kun je dus niet veranderen, wel (laten) bijplaatsen, al naar gelang je moederbord nog geheugenuitbreiding accepteert.
over het prog dat je wilt laden...

Btw...knap dat jij het als Noob zijnde toch tot senior member hebt geschopt - ik denk dat je jezelf meer credits mag geven :) :)
 
Het lijkt mij nuttig eerst wat meer info van je te krijgen:
over je systeem bv - nu begrijp ik dat jij een systeem hebt met 1 g werkgeheugen. Dat kun je dus niet veranderen, wel (laten) bijplaatsen, al naar gelang je moederbord nog geheugenuitbreiding accepteert.
over het prog dat je wilt laden...

Btw...knap dat jij het als Noob zijnde toch tot senior member hebt geschopt - ik denk dat je jezelf meer credits mag geven :) :)

ik weet eigenlijk niet wat voor een systeem ik heb , ik gebruik deze pagina altijd voor mijn drivers n stuff... (packard bell 5021...) en gebruik windows XP
http://support.packardbell.com/benl/item/index.php?pn=PB13101256&g=2000

maar ivm met dat werkgeheugen... onlangs werkte mijn geschiedenis niet meer omdat mijn cache vol zat (is dat werkgeheugen??) en ik heb dit laten veranderen door iemand (met teamviewer) en dat was ergens in een of andere instellingen..., maar waar juist weet ik niet meer ...

@quote: ja ik heb al enkele dingen bijgeleerd op dit forum, maar ik blijf nog steeds een noob... :D
 
Btw...knap dat jij het als Noob zijnde toch tot senior member hebt geschopt - ik denk dat je jezelf meer credits mag geven :) :)

Die titel heeft alleen te maken met het AANTAL geplaatste berichten, dus kunnen ook alleen maar vragen zijn geweest....
 
Jij bent erg grappig :) maar je reactie is niet erg on-topic...(sigh) - ik dacht juist dat ik een aardige reactie had gegeven - en absoluut niet cynisch
 
en @ gethez zelf
probeer - eventueel met assistentie je pc goed .. GOED ... op te schonen en daarna pas nog 's je programma te installeren...sxxs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan