Offline Werken? (maar toch internet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

SCD

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Berichten
259
Beste mensen,

sinds een tijdje heb ik last van de volgende melding bij het starten van mijn internet explorer.

"Offline werken"

Zodra ik in dit venster op opnieuw klik heb ik gewoon internet maar het is best irritant om telkens die melding te krijgen.

Sinds 2 weken had ik de PC van me broer geinstalleerd deze had hetzelfde ip-adres en dat is nu opgelost... maar toch blijft deze melding.

Kan iemand mij vertellen hoe ik deze kan verhelpen?

Met vriendelijke groet,
SCD
 
2 dingen waar je naar moet kijken:
1. Start Internet Explorer, en kijk bij Bestand in de menu-balk of daar Offline werken staat aangevinkt. Dan er nog een keer op klikken, en die instelling is weg.
2. [Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
Kijk op het tabblad Verbindingen of wel aanstaat: "Nooit een verbinding kiezen"

Succes,

Tijs.
 
Teneerste bedankt voor uw antwoord.
Dit heeft helaas alleen het probleem niet kunnen oplossen.

In uw eerste oplossing stonden mijn instellingen goed.
ook de 2e oplossing staat het aangevinkt maar ik kan er niets op aanpassen dus weet niet of het dan ook van toepassing is?

misschien nog andere oplossingen?

Met vriendelijke groet,
 
Als ik het goed begrijp stond bij "Verbindingen" dus al "Nooit een verbinding kiezen". Dat is de goede instelling, en dus bieden mijn tips helaas geen oplossing voor je probleem.

Hopelijk komt er iemand anders nog wat tips posten waar je je probleem mee verhelpen kunt.

Tijs.
 
heb je toevallig bepaalde add ons geinstalleerd of toolbars? Probeer deze te verwijderen en kijk of het probleem is opgelost. Ook is het een goed idee om de standaard instellingen van Internet Explorer te herstellen, in IE8 kun je dit doen bij Extra --> Internet opties --> tabblad geavanceerd, klik daar op Opnieuw instellen. Als je geen Internet explorer 8 hebt kan je proberen een upgrade uit te voeren naar deze versie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan