upcmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

bianca1982

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Berichten
12
Hallo wie kan mij helpen met de instellingen voor upcmail via outlook express.
Ik kan wel berichten ontvangen maar niet versturen via outlook
heb alle opties al geprobeerd, maar kom er niet uit

dit is de foutcode Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop3.upcmail.nl', Server: 'smtp.upcmail.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

dit zijn de instellingen die ik erin heb staan.

naam: Bianca
emailadres: menaam@upcmail.nl
servoor inkomende mail is een POP3 server
server voor inkomende mail:
pop3.upcmail.nl
server voor uitgaande mail
smtp.upcmail.nl
accountnaam: me naam@upcmail.nl
wachtwoord; xxxxxxxxxx
wachtwoord onthouden aangevinkt
vaktje aanmelden met beveiligd wachtwoord uitgevinkt
 
Meest voorkomende oorzaak is dat je je gebruikernaam of wachtwoord niet juist invoert
Je emailgebruikersnaam moet je volledige emailadres zijn: Gebruikersnaam@upcmail.nl (zoals je ook al had)
En je wachtwoord moet het wachtwoord zijn wat op de brief staat.. behalve als je je email hebt gekoppeld aan Mijn UPC. Dan die je voor de email hetzelfde wachtwoord te gebruiken als wat je gebruikt om in te loggen op Mijn UPC.
 
Vul bij de ingaande poort ( pop) eens 587 in.

@mrmusic,

Het ligt in dit geval waarschijnlijk niet aan de combinatie GN en WW omdat hij op het moment niet eens verbind met de POP server wordt dit nog niet gecontroleerd.
Het zal naar mijn idee fout gaan bij de gebruikte poorten.
 
Laatst bewerkt:
ik heb mijn volledige emailgebruikersnaam als volledige emailadres ingevuld
en mijn wachtwoord heb ik gewijzigd.

Ik kan wel mail ophalen maar niet verzenden,
maar kan wel beide via upcmail.nl en webmail daar haalde ik altijd die mail op ook met dat wachtwoord.




Meest voorkomende oorzaak is dat je je gebruikernaam of wachtwoord niet juist invoert
Je emailgebruikersnaam moet je volledige emailadres zijn: Gebruikersnaam@upcmail.nl (zoals je ook al had)
En je wachtwoord moet het wachtwoord zijn wat op de brief staat.. behalve als je je email hebt gekoppeld aan Mijn UPC. Dan die je voor de email hetzelfde wachtwoord te gebruiken als wat je gebruikt om in te loggen op Mijn UPC.
 
Sorry,

Toch blijf ik erbij dat er wat fout gaat met de poorten en er een alternatief poortnummer nodig is.
POP was dat 587 maar ik zit even te denken welke SMTP ook alweer was !!
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat er problemen zijn geweest met de mailserver afgelopen week....
Maar die zouden verholpen moeten zijn.

Probeer voor de zekerheid eens je account in outlook express helemaal opnieuw aan te maken. (er ook voor zorgen dat er geen andere meer in staan)

Werkt dat niet, dan kan je indien je een virusscanner hebt draaien, daar tijdelijk eens de emailscanner van uitschakelen. Mail gaat .. Mailprogramma > virusscanner > mailserverProvider

@raymond
UPC maakt gebruik van de standaard poorten.
Hoort dus ook gewoon op die poorten te werken. :)
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel, maar ook dat heb ik al meerdere keren gedaan, ook gezocht op google hoe en wat.
heb geen virusscanner momenteel dus daar kan het niet aan liggen, deze moet ik er namelijk nog opzetten omdat ik alles geformatteerd heb en alles er opnieuw heb opgezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan