gps muis werkt niet onder w7

Status
Niet open voor verdere reacties.

john150

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2005
Berichten
8
hallo
Ik werk al jaren met een gps muis op mijn laptop asus met windows xp voor route 66 en microsoft routeplanner en nooit probleem mee gehad, werkte perfect.
Nu ik windows 7 ultimate heb geinstalleerd en alles werkt perfect, maar krijg alleen mijn gps muis niet meer aan de gang, ledje gps muis brandt wel maar als ik wil zoeken naar compoort vindt w7 niks, bij apparatenbeheer zie ik ook geen compoorten meer, alleen usbpoorten.
wel zie ik bij overige apparaten : usb serial controller met gele driehoekje met uitroepteken die ik maar niet geinstalleerd of bijgewerkt krijg.
Kan iemand mij vertellen of ik moet wachten op een nieuwe usb gps muis die windows 7 ondersteunt? of moet deze gps muis toch wel werkend krijgen op w7?
Het betreft een gps muis model bu-353 met Supported NMEA 0183, PL-2303 driver.

kan iemand mij helpen?

mvg monzav8
 
Laatst bewerkt:
zelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik gebruik de GPS muis van Navilock.

LUPO
 
heb nu ook een meuis van navilock gekocht die compatibel moet zijn met w7 maar blijf nog steeds het probleem houden dat ie hem niet vinden kan, heb inmiddels probleem met de compoorten verholpen door de juiste drivers te installeren.

heb inmiddels w7 weer opnieuw geinstalleerd en met de nieuwe gps blijf ik hetzelfde probleem zitten, w7 vind hem gewoon niet met route66 en microsoft autoroute 2010.

graag iemand die hier een oplsossing voor heeft.

bij voorbaat dank
 
Hoi !

Als de fa. Navilock niet voor de juiste drivers zorgt kunnen wij het m.i. ook niet oplossen.

Ik zou er 'n mailtje/belletje naar Navilock aan wagen.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan