Panda global protection

Status
Niet open voor verdere reacties.

Draccer

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2008
Berichten
36
Hey,

ik heb nu een tijdje windows 7 op mijn pc en als anti virus programma gebruik ik panda global protection, maar ik krijg telkens deze melding van panda :

Unauthorized phone connection

an attempt to dial an unauthorized number has been detected

phonenumber : 9,22 ( maar krijg daarna nog een melding met 8,22 als nummer)

program name:
Svchost.exe

deny connection
always allow connection
allow connection now


ik weet dus niet zeker wat ik hier moet doen dus heb ik steeds op deny geklikt.

dus mijn vraag is is het veilig om always allow connection te kiezen? want van wat ik heb begrepen is svchost makkelijk te verwarren met een virus.

mvg,

Michael
 
Als je voor deny kiest heb je wel gewoon internetverbinding???
Kies anders in je browser bij internetopties-verbindingen "nooit een verbinding kiezen"
je hebt geen proxyserver neem ik aan???
 
als je gewoon met google zoekt naar svchost.exe, kun je vast wel vinden of het goed is of niet goed is... however, als je het niet vertrouwd kun je het beste de verbinding niet toelaten, je kunt het altijd weer toelaten als er iets niet goed gaat (bij firewall). Ik ken het probleem, niet met windows 7 maar met vista. Ik heb ook panda.
 
Het bestand Svchost.exe bevindt zich in de map %SystemRoot%\System32. Tijdens het opstarten controleert Svchost.exe de sectie met services van het register. Op basis daarvan wordt een lijst samengesteld met services die moeten worden geladen. Er kunnen meerdere sessies van Svchost.exe tegelijkertijd worden uitgevoerd. Elke Svchost.exe-sessie kan een verzameling services bevatten, waarvan afzonderlijke services kunnen worden uitgevoerd, afhankelijk van hoe en waar Svchost.exe wordt gestart. Daardoor kunnen beheer en foutopsporing beter en gemakkelijker worden uitgevoerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan