automatisch verversen webpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander040

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2009
Berichten
5
Hallo,

Misschien iemand die me kan helpen. Ik werk met sites tav de financiele markten. Het prettige hieraan is dat sommigen websites continue nieuwe info real-time plaatsen op de website zodat je weet wat er speelt; ofwel de webpagina ververst zich AUTOMATISCH.

Nu werkt dit niet meer en moet ik dmv de F5-knop handmatig verversen. Niet prettig.
Ook koersgrafieken worden normaliter AUTOMATISCH REAL-TIME bijgewerkt; nu moet ik steeds handmatig via F5 verversen.

Iemand die weet hoe ik het AUTOMATISCH verversen vd content op de websites kan herstellen? Ik heb vanalles geprobeerd via Internetopties maar ik kom er niet uit.

Graag uw reactie.
Alvast dank.
 
hoi, ik neem aan dat je internet explorer 8 hebt?

start die op,

ga naar extra en dan internet opties

pak daarna tablad beveiliging

selecteer internet

en klik op aangepast niveau

scroll naar halve wege , daar staat meta refresh toestaan, ik denk dat die bij jou op uitschakelen staat, zoja zet hem op inschakelen en druk op oke en of toepassen en het moet weer werken neem ik aan.

ik hoop dat je er wat aan hebt

suc6

groetjes mike:thumb:
 
hoi, ik neem aan dat je internet explorer 8 hebt?

start die op,

ga naar extra en dan internet opties

pak daarna tablad beveiliging

selecteer internet

en klik op aangepast niveau

scroll naar halve wege , daar staat meta refresh toestaan, ik denk dat die bij jou op uitschakelen staat, zoja zet hem op inschakelen en druk op oke en of toepassen en het moet weer werken neem ik aan.

ik hoop dat je er wat aan hebt

suc6

groetjes mike:thumb:

Mooie tip, maar het werkt niet Mike. Hij stond al op INSCHAKELEN.
Misschien iets anders?
 
hmm ik had gehoopt dat het probleem daar lag.

wat je eventueel wel kunt proberen is even uitschakelen computer een keer opnieuw opstarten en weer inschakelen... wie weet werkt het:)

suc 6

groetjes mike:thumb:
 
hmm ik had gehoopt dat het probleem daar lag.

wat je eventueel wel kunt proberen is even uitschakelen computer een keer opnieuw opstarten en weer inschakelen... wie weet werkt het:)

suc 6

groetjes mike:thumb:


Ook gedaan, maar levert niks op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan