virus op pc niks werkt meer!~HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

weoter

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2009
Berichten
31
sinds kort zit er denk ik een groot virus op mijn pc! als ik de computer opstart krijg ik eerst 5 meldingen van dingen die plotseling niet meer werken. ik kan niet internetten met internet explorer. ik heb van een vriend mozilla gestuurd gekregen over msn, dat werkt wel maar ik kan geen antivirus sites bezoeken. norton mcafee avg nod32 kan ik allemaal niet bezoeken.
andere sites werken prima. ook stond er avg op mijn pc maar die is verwijderd. als ik die wil installeren kan de computer geen verbinding maken met internet en stopt de installatie. HELP! en opeens kan ik niet meer in configuratiescherm er staat: toepassing niet gevonden.
 
Laatst bewerkt:
vanwaar ben je ? misschien kan ik je wel eens komen helpen

mvg

kevin
 
Remote Support

spring eens binnen op de chat en vraag achter Xtremegamer , dan als ik niet bezig ben help je verder via Remote Support.
 
Wanneer je niet meer kan installeren wordt het wat lastiger.
Je kunt het dan in de veilige modus met netwerk mogelijkheden proberen
Als het lukt om het geïnstalleerd te krijgen dan helpt dit vast.

mvg Leo
 
Laatst bewerkt:
nou ik denk dat ie gewoon dood is... ik krijg nu alleen een zwart scherm in alle modussen.
zowel als in veilige modus als gewoon opstarten, wel toevallig dat het net na het was gelukt om een gekochte antivirusscan te installeren (mcafee 2009). ik woon in alkmaar.
 
dat werkt dus niet anders was het forum al dicht geweest.

Huh, nou da's niet te hopen:eek:

Een pc die niet opstart wordt lastig.

In jou geval zou het kunnen helpen om een virusscan te doen vanaf een boot cd
b.v. met de gratis avira rescue disk
Werkt dit niet dan is een repair install een overweging.
Die voer je uit door vanaf de windows (vista?) cd opstarten.
Met vista kun je dan voor computer herstellen kiezen.
Met xp kun je een repair install overwegen
uitleg
Betere uitleg, maar dan engels

Mogelijk is het op dit punt gewoon beter om opnieuw te installeren, maar dan heb je wel een back up van je documenten etc nodig.
 
Laatst bewerkt:
dat gaan we is proberen hier zi geen enkel risico aanvast?
 
De pc start niet meer op, dus slechter wordt het niet..
Het is wel aan te raden om zodra je toegang hebt, een back up van je gegevens te maken(als je die nog niet hebt).
Hopelijk krijg je de pc zo weer aan de gang
 
Laatst bewerkt:
tja maak ik die computer open blijkt de harddrive of hoe dat ding oko mag heten stuk te zijn... opgestuurd naar western digital en krijg nu een nieuwe! alles werkt top met windows 7 erop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan