Dubbelbeeld Cai en Scart signaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpoelie

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2007
Hallo,

Ik heb de TV Kabel (Cai) rechtstreeks op mijn TV aangesloten en aan mijn Digitale TV Ontvanger (Samsung) met Ziggo.

Mijn Ziggo ontvanger en DVD-speler zijn aangesloten doormiddel van een Scartkabel aan mijn TV.

Als ik nu TV kijk met de Digitale Ontvanger/DVD-speler dan zie ik ook de signalen van de gewone TV er door heen, sinds ik die ook rechtstreeks op de Cai heb aangesloten.

Waar kan dat aan liggen?

Aan de Scart kabels ?? of is dat normaal dat je de gewone TV signaal er door heen ziet.
(Heel wazig en lichtjes op de achtergrond)

Hoe zijn de dvdspeler en decoder aangesloten op je tv? Toevalling twee scart stekkers via een splitter op 1 ingang van de tv? Ik heb dat gister nog bij een klant gezien, daar kwamen de videorecorder en dvdspeler op 1 kanaal van de tv binnen, en als ze allebei aanstaan werden ze door elkaar weergegeven.

Hoe zijn de dvdspeler en decoder aangesloten op je tv? Toevalling twee scart stekkers via een splitter op 1 ingang van de tv? Ik heb dat gister nog bij een klant gezien, daar kwamen de videorecorder en dvdspeler op 1 kanaal van de tv binnen, en als ze allebei aanstaan werden ze door elkaar weergegeven.

Het is allemaal zo aangesloten :

TV ==> Rechtstreeks aangesloten op Cai
DVD-speler ==> Aangesloten doormiddel van een Scart aan de TV (AV1)
Digitale Ziggo ==> Aangesloten doormiddel van een Scart aan de TV (AV2) tevens aangesloten op Cai

Tijdens het kijken via DVD-speler / Digitale Ziggo het beeld van de gewone Cai (Wat in de TV zit) het lichtjes door het beeld heen. Als ik de Cai uit de TV haal is het weg.

Waar ligt dat aan??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan