'Virus'(?) schakelt (alleen) internet uit!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thule

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Berichten
2
hallo allemaal

Mij naam is Valentijn en ik wilde laatst windows media player updaten van media player 9 naar 11. Hiervoor heb ik gewoon in het menu geklikt en laten updaten. Op een gegeven moment was de update klaar en moest ik valideren, dat deed ik en toen kreeg ik ineens een melding dat ik een illegale versie had :s dus toen kon ik media player dus niet meer gebruiken, ben ik naar configuratiescherm gegaan en heb windows media player teruggezet naar 9. Echter, vervolgens krijg ik een foutmelding van windows verkenner dat er een fout was opgetreden, zo'n 'verzenden, niet verzenden' foutmelding. Vervolgens krijg ik een foutmelding van Explorer, ik druk op 'niet verzenden' en krijg vervolgens opnieuw de foutmelding van explorer. Op dat moment dat ik al van, hier klopt iets niet en wil ik vervolgens internet opstarten die ook niet werkt.
Uiteindelijk geprobeerd de pc opnieuw op te starten maar nadat ik weer opgestart was, kreeg ik opnieuw de foutmeldingen van verkenner en explorer en internet werkte nog steeds niet!
Wat kan er aan de hand zijn? heb ik een virus?
 
nee

Waarschijnlijk heb je geen virus, maar is door de installatie van media player (of beter gezegd de deinstallatie ervan het 1 en ander verkl**t. je zou eens kunnen proberen mer systeem herstel. en dan het systeem terug zetten naar de datum van voor de install nieuwe media player.
systeemherstel zit bij xp onder start-programma's-bureauaccessoires-systeemwerkset.
suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan