Imageshack msn virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

princessjuh

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
222
Hallo!

Ik zat dus zo te praten met iemand op msn, toen ze me dit linkje stuurde
*knip* waarom zet je het probleem hier neer.
ik klikte daarop en nu heb ik dat ook. Ze had zelf niet in de gaten dat ze dat linkje stuurde. En ik nu ook niet want mensen vragen waarom ik dat stuur.

Wat moet ik nu doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beginnen met het controleren op spy/malware d.m.v SAS ((SUPERAntiSpyware) klikje).

Vervolgens zou ik scannen met Antivir (klikje) of een soortgelijk antivirus programma.

Net zolang tot alle zoot eraf is. Het beste kun je dat doen in veilige modus, dan worden namelijk alleen alle essentiele windows onderdelen geladen (en die virus/spy/malware meuk niet).
 
Een vriendin van me heeft hetzelfde probleem en ik ben nog even aan het kijken hoe we dit kunnen verwijderen. Scannen met superantispyware en malwarebytes heeft niet geholpen in ieder geval
 
dat heeft een vriend van me ook gehad, hij heeft zoals al gezegd is op virus etc. gecontroleerd maar hij moest ook msn opnieuw installeeren
 
Waar je sowieso op moet letten is dat de meeste antispyware programma's alleen het actieve bestand (dus het bestand wat in het memory geladen is) stoppen en verwijderen.

Dit is echter niet genoeg, vaak blijven er onderdelen staan die ervoor zorgen dat de spyware zichzelf "hersteld". Het beste is dan ook om nadat de scan is voltooid zelf op de bestandlocatie(s) een kijkje te nemen en dan (al dan niet in veilige modus) alle bestanden te verwijderen (mocht de spyware terugkomen).
 
Ik heb een oplossing want ik heb zelf ook geprobeerd en het werkte.
Doe dit

Alle programma´s>Bureau-accessoires>Systeemwerkset>Systeemherstel>Een eerdere status van deze computer herstellen>Volgende>(klik op de dag waarneer je de virus hebt gedownload)>Volgende>Volgende>hij reboot je pc nu, nu moet de virus weg zijn.

Meld even als het probleem is opgelost.
 
Laatst bewerkt:
yeah

Kijk is aan ik heb een tijdje lopen klooien, maar het is met de bovenstaande anti-malware gelukt, toch raar dat mijn AVG antivirus dat ding dan weer heel niet vind..
Naja bedankt in ieder geval!:thumb:
 
Kijk is aan ik heb een tijdje lopen klooien, maar het is met de bovenstaande anti-malware gelukt, toch raar dat mijn AVG antivirus dat ding dan weer heel niet vind..
Naja bedankt in ieder geval!:thumb:


Het beste is nog altijd Norton of Avast! .:thumb:
 
Ik heb dit probleem ook wel eens gehad, maar dit virus ging onder een bestaande naam in je system 32 mapje zitten waardoor de scanner hem niet als een bedreiging zag :confused:

En je kunt met geen mogelijkheid dingen gaan veranderen laat staan verwijderen zonder dat hij windows ver***.


Ik weet niet meer hoe ik dat toen heb opgelost :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan