Youtube werk niet meer !

Status
Niet open voor verdere reacties.

s10784

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
Youtube heeft altijd gewerkt, maar sinds kort krijg ik de melding als ik een fimpje wil bekijken ''Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player.''

Zo gezegd zo gedaan, javascript's stonden gewoon ingeschakelt en heb toen maar flash player 10 gedownload, vervolgens zag ik staan 'flashplayer succesfully installed'' pc opnieuw opgestart maar nee hoor, kan geen 1 filmpje meer kijken. Heb zelfs systeemherstel gedaan tot de dag dat youtube nog wel werkte maar nee hoor, niks helpt. Na 1 week deed youtube het ineens weer ... maar na precies 7 dagen gewerkt te hebben, werkt het nu al bijna 2 weken niet meer. Ik snap hier niks van, op mijn hyves pagina kan ik wel mijn gadgets afspelen. Heb Internet explorer, zonealarm, avg antivirus, geen rare updates gehad voor zover ik weet. Meer mensen hebben hier last van maar er wordt geen oplossing geboden, kan iemand mij helpen??? Dank

Ten eerste, twee anti virus systemen is vragen om problemen.
Ten tweede, controleer of geen firewall of Internet explorer zelf de java scripts blokeerd.
Probeer eens een andere video site zoals google video. Als deze werkt dan moet er iets van youtube geblokeerd worden. Als dit niet werkt dan moet alles van video speler geblokeerd worden.

Heb je ook al eens in een andere browser geprobeerd? Bij mij op school werkt youtube niet in IE maar wel in Firefox

@ Jonez, wie zegt dat hij twee AV paketten heeft?
Jij ziet Zone Alarm en AVG zeker maar hij kan net zo goed de Firewall van ZA hebben en de AV van AVG.
Als dat zo is is er geen vuiltje aan de lucht hoor.

Ten eerste, twee anti virus systemen is vragen om problemen.
Ten tweede, controleer of geen firewall of Internet explorer zelf de java scripts blokeerd.
Probeer eens een andere video site zoals google video. Als deze werkt dan moet er iets van youtube geblokeerd worden. Als dit niet werkt dan moet alles van video speler geblokeerd worden.

Heb je ook al eens in een andere browser geprobeerd? Bij mij op school werkt youtube niet in IE maar wel in Firefox

Jonez, ik heb geen twee antivirussen op mijn pc, FIREWALL = zonealarm, AVG = antivirus, zoals gezegd nooit eerder problemen gehad, ineens.. en dan werkt het wel, maar voor 1 week en nu niet meer? Firefox heb ik wel overwogen maar er zijn mensen die 't zelfde probleem ervaren met firefox. Hoe check ik of IE zelf de javascripts blokeerd? De youtube videos op mijn hyves pagina kan ik wel kijken, maar niet op youtube.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan