Hoe verwijder ik de bing search engine

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
446
Ik gebruik IE8. Als er eens een verkeerde URL verschijnt er plotseling en search engine met de naam "bing" De gevolgen daarvan zijn meestal irritant want ik kan de foout die ik gemaakt heb niet meer aanpassen en het opnieuw proberen. Hoew verwijder ik bing definitief van mijn systeem en zorg dat het er niet meer terug komt?
 
Ga naar tools > internet options > Search settings > klik Bing en Remove het ;)
 
kan niet verwijderd worden

Er staat alleen Windowes Live Search en de remove knop is disabled.
Ik weet dat bing kennelijk de opvolger van live search is, wat nu
 
Jammer

Op deze lijn geeft de IE een foutmelding, er moet TEST in staan, maar als ik het zo doe als gezegd wordt gemeld dat Google niet goed terugmeld
 
Op deze lijn geeft de IE een foutmelding, er moet TEST in staan, maar als ik het zo doe als gezegd wordt gemeld dat Google niet goed terugmeld

Ken het probleem niet. Normaal gesproken wordt IE8 vervangen, geef je Google aan als standaard zoekmachine en heb je de mogelijkheid om bepaalde 'oude' instellingen, zoals bijv. Favorieten, mee te nemen. :confused:
 
Microsoft weer

Ik heb deze vraag ook voorgelegd aan Microsoft en kreeg het volgende antwoord:
Geachte heer Dries,

Bedankt voor het gebruik maken van Microsoft Customer Service en Support.

Het was me een genoegen met u samen te werken aan uw service request 1116672877.
Zoals afgesproken laat ik u de afsluitende e-mail toekomen betreffende uw service request.

Ik hoop dat u tevreden bent geweest met de geboden service. Als u, om welke reden dan ook, niet geheel tevreden bent over de manier waarop wij u geholpen hebben, laat ons dit dan alstublieft zo snel mogelijk weten.

Uw bestaande service request zal nu gearchiveerd worden. Als u van mening bent dat het probleem nog niet volledig is opgelost, of verder nog vragen heeft, neem dan alstublieft contact met mij op, zodat ik u verder kan assisteren.

Hier is een overzicht van de belangrijkste factoren van uw service request:

Action:
U wilde een weblink ingeven in de adresbalk van Internet Explorer 8

Result:
Bij een foutieve weblink werd de pagina ververst en kwam deze link in de standaard zoekmachine terecht

Cause:
Dit is een funtionaliteit van Internet Explorer 8

Resolution:
Deze functionaliteit kan niet uitgeschakeld worden

Nogmaals bedankt voor het gebruik maken van Microsoft Customer Service en Support.

Met vriendelijke groet,

:mad:
 
Hoi ldries46,

Als je in Extra > Internetopties > Zoeken > knop Instellingen kijkt, is dan Windows Live Search de enige zoekmachine die in dat lijstje staat? Zo nee, welke zoekmachine staat als standaard ingesteld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan