Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Windows Live Messenger blijft vragen om wachtwoord bij 'postvak in'

• Vraag is opgelost

Windows Live Messenger blijft vragen om wachtwoord bij 'postvak in'

Als ik mijn hotmail inbox wil openen vanuit mijn Windows Live Messenger via rechtermuisknop en dan postvak in, moet ik steeds mijn wachtwoord invoeren. Dit nadat ik mijn hotmail password weer eens gewijzigd heb. Ik had hiervoor daar nooit last van, ik zat gelijk in mijn inbox aangezien mijn gebruikersnaam en wachtwoord hetzelfde is als bij hotmail en windows live messenger. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen? Alvast dank.

Giga Senior Probleempjes's avatar
    Al een keer de cookies opgegeten opgeruimd d.m.v. CCleaner?
    Gr,

Probleempjes

Ja, maar hij blijft vragen om een wachtwoord terwijl ik wel mijn mail en wachtwoord opslaan heb aangevinkt. Ik krijg trouwens eerst een melding van van mijn browser wat een beveiligingswaarschuwing geeft en waar ik dan ja of nee op moet klikken. Ik gebruik IE8. Windows messenger ziet wel dat er nieuwe berichten zijn overigens als ik dan bij postvak in kijk (rechtermuisknop)
    Laatst aangepast door erwin32 : 30 november 2009 om 16:34

Giga Senior Probleempjes's avatar
    En als je Mozilla Firefox gebruikt?
    Gr,

Probleempjes

Dat gebruik ik niet, ik heb hier nooit problemen mee gehad dus dat is geen oplossing.

Het probleem is opgelost. Blijkbaar was een reboot van mijn computer noodzakelijk. Ik kreeg toen ineens een melding van mijn MSN dat mijn wachtwoord niet meer klopte. Ik kreeg namelijk bij opnieuw instellen van mijn wachtwoord geen melding van MSN, ik dacht dat dit automatisch was aangepast, maar niet dus. Ik kom nu ook weer zonder vraag van hotmail om een wachtwoord in te vullen, in mijn inbox.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners