Windows Live Messenger blijft vragen om wachtwoord bij 'postvak in'

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Als ik mijn hotmail inbox wil openen vanuit mijn Windows Live Messenger via rechtermuisknop en dan postvak in, moet ik steeds mijn wachtwoord invoeren. Dit nadat ik mijn hotmail password weer eens gewijzigd heb. Ik had hiervoor daar nooit last van, ik zat gelijk in mijn inbox aangezien mijn gebruikersnaam en wachtwoord hetzelfde is als bij hotmail en windows live messenger. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen? Alvast dank.
 
Al een keer de cookies opgegeten opgeruimd d.m.v. CCleaner?
 
Ja, maar hij blijft vragen om een wachtwoord terwijl ik wel mijn mail en wachtwoord opslaan heb aangevinkt. Ik krijg trouwens eerst een melding van van mijn browser wat een beveiligingswaarschuwing geeft en waar ik dan ja of nee op moet klikken. Ik gebruik IE8. Windows messenger ziet wel dat er nieuwe berichten zijn overigens als ik dan bij postvak in kijk (rechtermuisknop)
 
Laatst bewerkt:
Dat gebruik ik niet, ik heb hier nooit problemen mee gehad dus dat is geen oplossing.
 
Het probleem is opgelost. Blijkbaar was een reboot van mijn computer noodzakelijk. Ik kreeg toen ineens een melding van mijn MSN dat mijn wachtwoord niet meer klopte. Ik kreeg namelijk bij opnieuw instellen van mijn wachtwoord geen melding van MSN, ik dacht dat dit automatisch was aangepast, maar niet dus. Ik kom nu ook weer zonder vraag van hotmail om een wachtwoord in te vullen, in mijn inbox.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan