Age of empires eigen server starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoert86

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Berichten
35
Hallo,

Mijn broers en ik willen weers oude spellen gaan spelen.
Nu spelen we allemaal weer Age of empires, en willen dit allemaal tegen elkaar gaan doen.
De afstand echter is een belemmering. Is er een mogelijkheid dit spel Via een eigen gameserver of weet ik veel wat te spelen? Ik heb zelf wel een pc tje staan die ik als server kan gebruiken.
Kan iemand mij helpen??????
 
Hallo,

Mijn broers en ik willen weers oude spellen gaan spelen.
Nu spelen we allemaal weer Age of empires, en willen dit allemaal tegen elkaar gaan doen.
De afstand echter is een belemmering. Is er een mogelijkheid dit spel Via een eigen gameserver of weet ik veel wat te spelen? Ik heb zelf wel een pc tje staan die ik als server kan gebruiken.
Kan iemand mij helpen??????

ik doe dat ook nog spelen, download gameranger en daar staat aoe1/2 etc etc bij en je kunt elkaar gewoon inv als friends
 
haha, jah, inderdaat.
Maar ik ga er van uit, dat ik het spel eerst op de achtergrond moet opstarten ofzo? dat bedoel ik, of gebeurd dat allemaal automatisch?
Want ik moet een game hosten. dan open ik dat allemaal. vervolgens moet ik op start game drukken. Start het spel dan ook automatisch op ofzo?
 
je moet wel ff kijken welke versie jullie gebruiken maar dat is eenvoudig te downloaden op google.

je doet de cd in je cdrom and thats it. host een room inv je vrienden en spelen maar.
 
je moet wel ff kijken welke versie jullie gebruiken maar dat is eenvoudig te downloaden op google.

je doet de cd in je cdrom and thats it. host een room inv je vrienden en spelen maar.

Oke, Dankje!!!!! zo red ik me wel denk ik!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan