AVG tijdelijk uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

a1mat

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
208
Geachte lezers
Ik wil gaarne AVG Free 9.0 tijdelijk uitschakelen om andere software te kunnen instaleren.
Ik weet echter niet waar ik AVG kan uitschakelen. Bij een kennis gaat dit door op het pictogram rechts onder in de balk te klikken waar dan EXIT verschijnt, maar dat is niet bij mij.
Als ik op dat pictogram klik, verschijnt de regel: Open AVG User Interface en Update now.
Maar ik zie nergens waar ik kan uitschakelen.
Kan iemand mij verder helpen???
Ik werk met Windows XP
Bij voorbaat mijn dank

Met vr.gr. Mathieu
 
je kan alleen 'resident shield' uitzetten door naar de gebruikersinterface te gaan en erop te klikken. Haal dan het vinkje 'Resident shield actief'

ps: als je op exit drukt bij dat rechtermuisklik dan gaat AVG niet uit. alleen de gebruikersinterface
 
AVG tijdelijk uitschakelen

Hallo Rijkie,

Dank je wel voor het advies.

Groetjes Mathieu
 
Ik wil gaarne AVG Free 9.0 tijdelijk uitschakelen om andere software te kunnen instaleren.
Ik weet echter niet waar ik AVG kan uitschakelen. Bij een kennis gaat dit door op het pictogram rechts onder in de balk te klikken waar dan EXIT verschijnt, maar dat is niet bij mij.

Dit zelfde heb ik NU dus ook.
Zet altijd alles uit, incl. de internet verbinding, om dan DV-video via de FireWire te capturen.
Met het installeren van AVG9.0Free kan ik deze dus NIET meer uitzetten.....

Baal hier dus behoorlijk van. 't Is namelijk wel gemakkelijk om niet iedere keer tot de conclusie te komen dat er teveel "verloren frames" tussen zitten.
Kan je AVG nu ECHT NIET UITZETTEN. . . . Ook niet bij opstarten bij MSCONFIG of zo...????.........
Zoals gezegd zet ik altijd ALLES uit (ZoneAlarm, AVG, RJ-connector van de LAN, etc...)

:(
 
Heb zojuist dus idd. AVAST! geïnstalleerd......

Hoop dat mijn PC-tje nu dus ook wel gewoon blijft werken....

* Had eerst via de AVG-site een prog-je gedownload om AVG te verwijderen.
* Via START -> PROGRAM -> AVG9.0 -> AVG VERWIJDEREN opgestart
* Daarna dat PROGJE van AVG er nog eens over heen
* PC opnieuw opgestart
* CCLEANER gestart
* En daarna AVAST! geïnstalleerd......en geregistreerd......

Hopenlijk is alle nu weer goed en in orde......

We wachten af.

In ieder geval .... THX ! ! !!

:thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan