via de home site door surfen via links traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Berichten
677
Hallo,

Wanneer ik van bepaalde sites -zoals bijvoorbeeld www.films1.nl- op de link trailers klik duur het vrij lang voordat deze opstart. Ook is het traag als ik vanuit Hyves naar mijn inboek wil gaan.

Weet iemand waar dit aan ligt en hoe op te lossen is?

groet

Robin
 
Heb je al eens geprobeerd je cookies en geschiedenis en temp files te verwijderen.
als dit er nogal veel zijn kan het zijn dat IE wat langzamer word,
download HIER CCLEANER en dan even je cookies en geschiedenis verwijderen (geschiedenis hoeft niet als je deze graag wilt bewaren)
als het heeft gewerkt, graag even melden =)
zo niet, dan weet ik het ook niet.:shocked:
 
Heb je al eens geprobeerd je cookies en geschiedenis en temp files te verwijderen.
als dit er nogal veel zijn kan het zijn dat IE wat langzamer word,
download HIER CCLEANER en dan even je cookies en geschiedenis verwijderen (geschiedenis hoeft niet als je deze graag wilt bewaren)
als het heeft gewerkt, graag even melden =)
zo niet, dan weet ik het ook niet.:shocked:
 
Hoi Oxygencrew,

Sorry dat ik zo laat nog reageer, nogal druk en weg geweest. Klinkt inderdaad flauw, een reactie sturen is natuurlijk zo gebeurd. Bij deze doe ik het nog, ook al is het laat.

Het cleaner programma heeft positief resultaat gehad, dank hier voor. Het werkt nog niet helemaal optimaal, soms valt het internet uit of is traag. Wel minder traag dan voordat ik cleaner liet draaien.

Bedankt voor jouw tip! :thumb:

Nu ga ik verder met Tele2.
Mijn provider kan zien dat ik problemen heb en heeft het volgende gedaan:
-KPNmonteur langs gestuurd. Nadat de KPN monteur zijn deel gedaan heeft aan het KPN kastje, is het IE verbeterd maar nog niet optimaal.
-inmiddels een nieuw modem gekregen. Deze ga ik installeren na het weekend en dan zou het goed moeten gaan werken

tot zover stand van zaken.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan