Internetverkeer afschermen op het werk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koning Kaas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
Berichten
1
Hallo, ik heb een probleem en ik zoek een oplossing.

Situatie:
Ik loop stage, maar vaak niets te doen. Dus wil ik online gamen met klasgenoten.

Probleem:
Als ik online ga gamen op stage, wat in dit geval niet veel bandbreedte inneemt, kunnen ze er ongetwijfeld achter komen op 1 of andere manier.

Vraag:
Is het mogelijk om het internet verkeer van bepaalde applicaties, of desnoods al het internet verkeer, af te schermen voor de systeembeheerders? Of op wat voor manier dan ook, zodat ze niet kunnen zien dat ik aan het gamen ben?

Dank.
 
Hallo, ik heb een probleem en ik zoek een oplossing.

Situatie:
Ik loop stage, maar vaak niets te doen. Dus wil ik online gamen met klasgenoten.

Probleem:
Als ik online ga gamen op stage, wat in dit geval niet veel bandbreedte inneemt, kunnen ze er ongetwijfeld achter komen op 1 of andere manier.

Vraag:
Is het mogelijk om het internet verkeer van bepaalde applicaties, of desnoods al het internet verkeer, af te schermen voor de systeembeheerders? Of op wat voor manier dan ook, zodat ze niet kunnen zien dat ik aan het gamen ben?

Dank.

... als het goed is kan dat niet. Dan zijn het goeie systeembeheerders en kan je er mogelijk nog van leren :p
Overigens vraag ik me af waarom je die opleiding nog voortzet ...... eigenlijk.
Ik geloof dat ik je niet graag als stagiair zou willen hebben .... :mad:
 
Ik denk dat de beste oplossing is dat je thuis gamed en op het werk/stage werkt. Als je niet genoeg te doen hebt vraag dan om meer werk.

Is maar een advies hoor..maar het is bij mijn weten niet mogelijk om ongemerkt te internetten. Er is altijd een mogelijk je internetgebruik te achterhalen...en zeker omdat jou account rechten beperkt zijn. Maar ligt natuurlijk ook of het bedrijf een actieve systeembeheerder heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan