drukknoppen voor een flipperkast(zelfbouw)

Status
Niet open voor verdere reacties.

PasAppie

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Goedenmiddag,
ik heb zelf een flipperkast gemaakt van hout maar nu heb ik gewone drukknoppen erin gemaakt ik zou graag van die arcade drukknoppen willen kopen (Waar je op een echte flipperkast op drukt om de flippers te bedienen) heeft iemand een idee waar ik ze kan kopen? alvast bedankt!:thumb:

Google is your friend ;)

Ik zocht op flipperkast knoppen en voila --> link

Enjoy!

Greetzz,
Timo

Foto's? Ben erg nieuwsgierig namelijk :thumb:
En anders, knap gedaan!

bedankt

Hoi Gregyor,

Bedankt voor je interesse

Ik heb het eigenlijk vrij simpel gedaan! ik had future pinball gedownload (Gratis), en was dit aan het spelen met een usb controller (zoiets als een playstationcontroller) toen ik hiermee aan het spelen was dacht ik als ik deze controller nu is uit elkaar haal en de knoppen van de controller met draadjes verbind en deze aan twee deubelknoppen hang in een kleine box van MDF met de deurbel knoppen aan de zijkanten? :shocked: toen ik dit eenmaal in mijn hoofd had en de console uit elkaar had gehaald bleek het vrij simpel om de draadjes te desolderen en er nieuwe langere draden aan te solderen zelfs 5 knoppen omdat ik zelf woningstoffeerder ben en dus door heel wat plaatsen kom, reed ik langs een electronicazaak en dacht laat ik eens kijken of ze er drukknoppen hebben en ja maar wel alleen kleiner drukknoppen. (maar goed als je het spel hebt gezien is het eigenlijk ook mooi als je een insertcoin button hebt en een startbutton en een balwegschiet knop en uiteraard de flipperbuttons) drukknopjes gekocht:) Toen ik dat weekend erop naar de bouwmarkt reed hadden ze alleen platen MDF van 60x120cm volgens mij rond de 6 euro :)
dus twee platen MDF van 18mm dik en 1 plaat van 6mm dik laten zagen op 15cm en hiervan een box van gemaakt controller in het midden van de plaat bevestigd en de draadjes aangesloten op de drukknoppen uiteraard op de goede plekken Laptop erboven op Usb aansluiten en spelen maar. Later heb ik ook nog een beamer erbij aangesloten om op de laatste werkdag (oud en nieuw) een ander ook te laten mee genieten van de bloopers van mijn collega's :D (en ja de nieuwe arcade button's zitten erin:thumb:) Foto's probeer ik vanavond nog erop te zetten ga nu achter de stampot boerenkool (lekker met dit weer;))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan