Dank je, maar weet jij toevallig of er een mogelijkheid is dat ik dan mijn bestanden kwijt zou kunnen raken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je, maar weet jij toevallig of er een mogelijkheid is dat ik dan mijn bestanden kwijt zou kunnen raken?
Niet dat ik weet.
En zou het het virusprobleem dan verhelpen?
Hij start dan wel weer op.Of dat hij in ieder geval weer opstart?
Dat denk ik niet.
Hij start dan wel weer op.
Het hoeft niet maar dan moet je na de herstelinstallatie veel wel updaten.Ik neem aan dat mijn pc service pack 2 heeft. En die staat dus niet op de windows home cd-rom. Moet ik nu per se een slipstream maken? Of kan ik het toch proberen?
Het hoeft niet maar dan moet je na de herstelinstallatie veel wel updaten.
ik zou het gewoon proberen.
:thumb:
Veel succes:thumb:Ik ga de gok maar wagen. Ik hoop alleen dat ik niet alles kwijtraak of het erger maak.
Veel succes:thumb:
Heel erg bedankt!
Maar wanneer ik dit gebruik: http://moderators.seniorennet.be/Handleiding/Hoe_repareer_je_Windows_XP.pdf
Ik word op pagina 8 doorverwezen naar methode 5. Nu moet ik met floppy's gaan werken? Ik lees in de handleiding dat ik die diskettes hier kan downloaden en dan op floppy's moet zetten. Kan ik die dan niet op die slipstream erbij zetten? Of zeg ik nu iets heel raars en kan ik gewoon niets zonder floppy's.
Ik vermoed dat het met een DVD ook lukt, maar zeker ben ik daar niet van, helaas.
Proberen kan altijd, gelukkig is een DVD niet zo duur.
Tijs.
Dat is dus in de situatie dat de keuze "Druk op een toets om van CD-ROM op te starten" niet verschijnt, en dus je pc niet geschikt zou zijn voor opstarten vanaf CD. Daarvoor is dan Methode 5 die opstart vanaf 6 installatie-diskettes en dan i.c.m. de XP CD de (herstel-)installatie kan starten.Opgelet: Soms kan het gebeuren dat je bovenstaand venster NIET te zien krijgt maar een venster zoals onderstaand is weergegeven. Druk dan op F3 om Setup af te sluiten en werk volgens Methode 5.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.