laptop aansluiten op versterker (draadloos?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchDisturbed

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
317
Beste dames en heren,

Ik ben een tijdje terug verhuisd naar een kamer met verschillende verdiepingen. Het nadeel daarvan is dat ik beneden mijn eetkamer/studeerruimte heb en boven mijn tv en home cinema ****. Deze versterker heeft gelukkig een zone b aansluiting, zodat ik ook beneden 2 boxen neer kan zetten.

Het liefst zou ik beneden vanaf mijn laptop mijn muziek afspelen en dit door deze 2 boxen horen. Dit betekend wel dat ik het signaal dus eerst naar boven moet sturen. Op welke manier kan ik dit (met de beste kwaliteit) doen?

Groeten,

Youri
 
awesome :p was deze nog niet tegen gekomen, wel eventueel verzenden via fm, maar het leek mij dat de geluidskwaliteit hiervan minder is dan deze oplossing? Voordeel daarvan was wel dat ik eventueel ook mijn ipod/mobiele telefoon aan kan sluiten om muziek af te spelen.

Is lees dat het niet mogelijk is om eventueel geluiden van windows etc over een andere uitgang te laten gaan? dit zou ideaal zijn namelijk! Iemand een idee hoe dit te doen?
 
Is lees dat het niet mogelijk is om eventueel geluiden van windows etc over een andere uitgang te laten gaan? dit zou ideaal zijn namelijk! Iemand een idee hoe dit te doen?

Dat zeg ik je net: met die Sitecom :shocked:
 
jep dat klopt :D thnx daarvoor!

maarre wat ik bedoel is dat ik bijvoorbeeld de windows geluiden uit mijn "normale" pc speakerset of hopelijk zelfs de laptop kan krijgen, maar muziek over die sitecom transmitter kan spelen. Op deze manier zou ik mijn computerset naar de slaapkamer kunnen verplaatsen, in mijn woonkamer en keuken/studeerruimte ideaal mijn muziek kunnen luisteren over mijn home cinema!

is maar iets kleins natuurlijk, maar vind die windows geluiden door mijn muziek zo irritant...
 
...helaas.
Maar, die Windowsgeluiden kan je ook uitschakelen natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan