• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Onregelmatigheids toeslag berekening beveiliging CAO

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonhoff

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2009
In maart 2009 is een hulpvraag gesteld m.b.t. excel rekenblad beveiliging CAO, gewerkte uren en de onregelmatigheidstoeslag berekening.
In het toen bijgesloten bestand zat nog een kleine fout m.b.t. de feestdagen toeslag. Mogelijk heeft in het afgelopen half jaar een forumdeelnemer een goedwerkende versie heeft gebouwd. Ik zou dan gaarne in het bezit komen van het bestand. Ik kan dan eenvoudig mijn salarisstrook controleren en narekenen. Destijds is de vraag gesteld onder de topic "toeslagberekening". Het ingesloten bestand heb ik dankzij de aangesloten helpmij leden ontvangen

In afwachting van jullie bericht

Bijlagen

Laatst bewerkt:
hallo,

ik heb hier een andere formulier deze heb ik laatst gekregen en hij werkt best wel goed en gemakelijk.
mijn loon klopt bijna tot op de cent af.

ik hoop dat je hier iets aan heb.

gr
Robert

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo,

ik heb hier een andere formulier deze heb ik laatst gekregen en hij werkt best wel goed en gemakelijk.
mijn loon klopt bijna tot op de cent af.

ik hoop dat je hier iets aan heb.

gr
Robert

Hi Robert,
ziet er indrukwekkend uit.
Daar ga ik mee aan de gang.
DANK

Laatst bewerkt door een moderator:
onregelmatigheidstoeslag berekeing

Hallo goedendag ,

Ben zins een paar maanden werkzaam in de beveiliging en wil graag ook zelf controleren of mijn uitbetalingen wel correct zijn , zodoende heb ik dit programma ook gedownload, nu heb ik mijn uren ingevuld maar ik kan nergens lezen wat ik krijg uitbetaald e.d. of hoe .

zou iemand me hiermee kunne helpen ??

Vriendelijke groeten.

onregelmatigheidstoeslag berekeing

Oja en hoe ik mijn reis kosten moet invullen, en als je en of alle toeslagen in de blok tijden vd2 , md2 e.d. al zijn berekent.

Oja en ik kan geen tijden invullen waar #nnam# staat in de dagdelen kom er niet uit HELP !!!

@nitin Helaas, dit topic is met pensioen, gezien zijn startdatum. Topic gaat om die reden op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan