knippen of stuk deleten in VLC mediaplayer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vliegding

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2008
Berichten
10
Ik heb tot mijn volle tevredenheid VLC mediaspeler geïnstalleerd. Wil uit sommige filmpjes die ik met mijn foto:)camera heb opgenomen stukken verwijderen. Kan dat in dit programma of moet ik dat via andere software doen?
 
Kan heel makkelijk in Windows Movie Maker die al op je PC staat! Er zijn genoeg tutorials te vinden op het internet hierover! Succes:thumb:
 
Dat gaat (nog) niet met VLC. Men is wel bezig met een programma (dus van dezelfde makers) dat dat kan. Zie hier voor meer info. Deze is echter nog niet af. Zolang kan je dit ook perfect doen met windows media player overigens :)
 
Dat gaat (nog) niet met VLC. Men is wel bezig met een programma (dus van dezelfde makers) dat dat kan. Zie hier voor meer info. Deze is echter nog niet af. Zolang kan je dit ook perfect doen met windows media player overigens :)

Dan moet ik daar op wachten want ik heb mediaplayer ingeruild voor VLC omdat al mijn filmpjes in mediaplayer wel geluid maar geen beeld gaven, dus dat is moeilijk selecteren bij het knippen.....erg bedankt voor je info. top!
 
Met een beetje mazzel kun je dat oplossen met behulp van het installeren van een goed codec pack. Kijk eens naar CCCP. Ik meen dat deze codec packs ook in movie maker werken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan