Slecht beeld bij afspelen Bluray Films

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pwn4You

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2009
Berichten
26
Hoi,
Zoals jullie al in de titel hebben gelezen heb ik een probleempje.

Als ik een bluray met VLC afspeel(ook met andere videospelers) krijg ik een soort beeld, dat haakt(geluidt loopt goed), maar het beeld geeft blokjes aan.

Ik heb andere Videospelers geprobeerd,Converten naar een ander formaat duurt te lang met mijn huidige computer en mijn videokaart is zeker niet de nieuwste(Zo'n 5-7jaar oud) Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch Bluray kan afspelen.

Alvast bedankt
 
Als je Blu-ray video wilt afspelen moet je wel een goede computer hebben en een hele goede videokaart, anders kan hij het niet aan en krijg je dus o.a. die blokjes!
Upgraden is voor zo'n oude computer te kostbaar, dan kan je beter gelijk een nieuwe computer kopen!
 
Als je Blu-ray video wilt afspelen moet je wel een goede computer hebben en een hele goede videokaart, anders kan hij het niet aan en krijg je dus o.a. die blokjes!
Upgraden is voor zo'n oude computer te kostbaar, dan kan je beter gelijk een nieuwe computer kopen!

Ok, Ik was al van plan om een nieuwe pc te kopen van 1000-1300 maar nog fftjes sparen, De pc kan het wel aan maar niet vloeiend. Maar toch bedankt voor de reactie
 
1000-1300 euro bedoel je?
Hier heb je al een perfecte PC met Blu-ray speler en een 1GB videokaart en nog veel meer voor € 629,- en dat is incl. verzendkosten.
Ik heb er al vaker iets besteld, prima service en mits op voorraad de volgende dag al thuis bezorgd!

Acer Aspire M3802 Desktop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan