Postalgold OPLICHTERIJ ????!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

computeridee

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2008
Hallo,

Ik kwam laatst een reclame tegen op RTL8 genaamd: Postal Gold. Ik vond het zo raar. Je gaat toch geen goud opsturen !!!! :rolleyes:

Het bedrijf zit in Amerika, Nederland, Spanje, Duitsland en Frankrijk.

Dit lijkt me niet oke toch?

Of is het wel te vertrouwen? In ieder geval krijgen ze mijn gouden kroon niet :p

Graag jullie reactie

Nee?
Waarom niet.
Ze kopen oud goud op,voor een habbekrats,als de prijs laag staat.
Als de prijs omhoog gaat,verkopen ze weer,tegen hogere prijs.

Is Geen oplichting,je hoeft het toch niet?

Hallo,

Ik kwam laatst een reclame tegen op RTL8 genaamd: Postal Gold. Ik vond het zo raar. Je gaat toch geen goud opsturen !!!! :rolleyes:

Het bedrijf zit in Amerika, Nederland, Spanje, Duitsland en Frankrijk.

Dit lijkt me niet oke toch?

Of is het wel te vertrouwen? In ieder geval krijgen ze mijn gouden kroon niet :p

Graag jullie reactie

Wat houdt je tegen om die 2 woorden (Postal Gold) in Google in te typen?

Om bijv. een resultaat als dit te lezen?

Goud opsturen en dan afwachten of ze storten??? Dat lijkt me niet. Ten tweede is het ook een erg ``nep`` reclame filmpje vind ik.

Dan adviseer ik je om toch maar eens die twee woorden in Google in te typen. Verwacht jij dat Helpmij bezoekers glazen bollen hebben waarin ze kunnen lezen wat het antwoord is op jouw vraag?

Op google is er bijna niks over te vinden. Misschien hebben helpmij gebruikers ervaring met dit. :thumb:

37.600.000 hits geeft Google op die 2 woorden................ :shocked: .............. en dat vind jij 'bijna niks'............? Als je ze allemaal gelezen hebt, dan heb je vást wel wat meer informatie gezien over Postal Gold.

Laatst bewerkt:
Op google is er bijna niks over te vinden. Misschien hebben helpmij gebruikers ervaring met dit. :thumb:

Postal gold limited. Island Man.

Maar,ik zou het niet doen.
Zijn hier ook genoeg juweliers die oud goud kopen. voor eigen nieuwe siraden.

Laatst bewerkt:
Btw...postal gold doet niet aan prijsopgave(s) je moet je goud maar het beste opsturen dan krijg je de beste prijs...:evil::evil:

Net zo'n nep als die sterspot over betalen in een restaurant met ouwe mobieltjes. Zelfs jouw nieuwste (mobieltje) aanwinst is haast niks meer waard, volgens hun prijsindicaties! Dus ook met prijsopgave zijn dergelijke initiatieven niet echt kosjer.
Het zal wel passen binnen de sterreclameregels, maar niet lang meer schat ik in.:P:P (zucht)

Hoeveel gestolen goed zou er zo doorgesluist worden?
Ik vind dit niet kloppen.

Oplichterij

Ik wil bij deze iedereen waarschuwen voor Postal gold!
Het is crisistijd en dit willen ze uitbuiten! Goudprijs is nu ontzettend hoog, en ze willen je te weinig ervoor geven zodat ze het met gigantische winst kunnen verkopen. Er zijn genoeg bedrijven waaronder bijv. prakken edelmetaal waar je ook per post
je goud kan opsturen. Het grote verschil is dat ze wel op hun site zetten wat de inkoopprijs van dat moment per gram goud is. Ook telefonisch krijg je dit door.

Postal Gold weigert je de inkoopprijs van dat moment te geven, waardoor je niet kunt vergelijken. Wat ze zeggen is dat je, je goud moet opsturen en als je achteraf niet tevreden bent met het prijs was uitbetaald is je dit binnen 10 dagen terug kan draaien door het geld terug te storten. Je hebt hierdoor helemaal geen vergelijkingsmateriaal.. En hun reden hiervoor is dat goudwaarde per dag kan verschillen. Dat is waar, maar wat het op dat moment is kan net als bij andere inkopers/verkopers niet verteld worden.. Wat inhoudt dat ze niet willen dat je het vergelijkt want dan kom je erachter dat je veels te weinig gekregen hebt voor je goud!!!

Echt niet doen!!]

Nog even geduld

Hallo Mensen van HelpMij.nl .

Ik ben een Jongen van 15 jaar en ik ben in mijn eentje Postal Gold aan het onderzoeken.

Het Bedrijf Postal Gold is een legaal bedrijf die edel metaal koopt.
Het addertje zit hem in de Algemene Voorwaarden ( Hier de Link naar de Algemene Voorwaarden )

Let Alstublieft op Hoofdstuk 4 ( Paraaf 4,1 ) daar wordt gezegd dat het bedrag lager kan zijn dan bij wederverkoop van het ongeschonden object zou kunnen worden gerealiseerd.

Het probleem waar ik '' tegen aan loop is dat het in de algemene voorwaarden staat dat u er minder voor kan krijgen dan bij een andere taxeur of koper.
Desondanks is Postal Gold verplicht dit Duidelijk te melden wat in dit geval niet van toepassing is.

Maar vraag u dit alstublieft af,

1, Als Postal Gold Het Goud laat taxeren en het heeft volgens Postal Gold een waarde van 100,- Euro,
Terwijl bij een andere taxeur het goud voor een goede 150,- Euro overgekocht kan worden dan word er door Postal Gold niet naar eigen woorden gedragen. (Tenzij het Beschadigd Goud is Bijv, Oxiderend Goud , Gekalkt Goud.

2, Als Postal Gold 80% Procent van het getaxeerde bedrag betaalt aan de ''Verkoper'' ( ''U''(zelf) dus )
Dan is Postal Gold Dat verplicht om dat in zijn Algemene Voorwaarden te Melden en VERPLICHTduidelijk te maken aan de verkoper (''U''(zelf) )

3, Postal Gold koopt het goud als ze er zelf mee eens zijn dat er een Eerlijke Prijswordt betaald aan de verkoper ( ''U'' zelf ) Terwijl Postal Gold Geen bewijs heeft dat het een eerlijke prijs is.

4, Het belangrijkste deel van de bijna ''Oplichterij'' is paragraaf 9,1 hier wordt gezegd dat Postal Gold het aankoopobject ter bepaling van de aankoopwaarde geheel of gedeeltelijk onherstelbaar moet beschadigen en/of vernielen. Hieraan kunt u geen eisen tot schadevergoeding ontlenen.

Ik ben bezig om Nieuw Goud uit de Juwelier dezelfde dag door 7 Neutrale Taxeurs Getaxeerd word en daarna GELIJK naar Postal Gold NL verstuurd en dan wachten wij op de prijs die getaxeerd is door de mensen van Postal Gold zelf.

Hopelijk heb ik u een zo goed op de hoogte gebracht en er zal meer volgen houd dit forum bij en andere info volgt.

Nou alvast Bedankt en Mocht u vragen/opmerkingen hebben hoe klein of groot dan ook,
Laat het me Alstublieft weten en hopelijk kunnen wij er een Eerlijke zaak van maken.
En de mensen voor een eerlijke prijs hun goud op te laten sturen.

JMRoelvink@hotmail.com (Ik zou het heel fijn vinden !!!)

Laatst bewerkt:
Nog even Snel

Postal Gold heeft wel een Standaard prijs voor 1 Gram PUUR Goud.

De prijs staat op (in ponden gerekend)

Normale Prijs ( Juni 2010 ) £8,87,- Per Gram
Postal Gold rekent ( Juni 2010 ) £1,67,- Per Gram

Dat is een verschil van £7,19,- Per Gram En een normale ketting is tussen de 6 en 25 Gram dat kan u zo 70 Pond kosten Klik hier voor de wisselkoersen.

Terwijl Postal Gold toch duidelijk zegt dat ze het eerst laten taxeren maar dat is blijkbaar op gewicht en niet op karaat of goud.
Dus taxeren kunt u het niet noemen maar dat deze prijs wordt aangehouden wordt niet gemeld in de algemene voorwaarden.

Hier de Algemene Voorwaarden Postal Gold NEDERLAND

Heel erg bedankt voor het lezen voor opmerkingen/suggesties/vragen,

JMRoelvink@hotmail.com

Laatst bewerkt:
Oplichterij?

In plaats van op elkaar kritiek uit te oefenen,kunnen wij allemaal beter een envelop aanvragen bij Postal gold en hem daarna terug te sturen met wat roestig spijkers.

Ipv een envelop opsturen met roestige spijkers: De forum regels nog een keer lezen waar je zojuist mee accoord gegaan bent.
Topic is al wat ouder als 3 maanden en mag dus met rust gelaten worden.

Nu maar een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan