Security Tool verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

char90

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2009
Ik heb op de computer Security Tools er op staan.
Ik heb al zitten zoeken op internet maar daar staat dat je "Malwarebytes' Anti Malware" en "SuperAntiSpyware" moet installeren. Die bestandjes moet downloaden, dat heb ik gedaan.. Dus op de computer geprobeerd, maar ik kan ze helemaal niet openen.
Mijn hele bureaublad is ook blauw.
Ik kan niks openen..

Ik kom nu wel in de bios..
Maar ik wilde XP er ook opnieuw opzetten. Dus zijn er ook mogelijkheden om de hele harde schijf leeg te gooien.
Als ik hem gewoon wil formatteren dan wil dat niet

Hoi....

Formatteren vanuit je os(of bios)kan idd niet.
Even keuze maken wat je nu wilt?
Wil je opnieuw gaan instaleren?

Hoi....

Formatteren vanuit je os(of bios)kan idd niet.
Even keuze maken wat je nu wilt?
Wil je opnieuw gaan instaleren?

Ja.. Want ik krijg dat programma er met geen mogelijkheid van de computer.
Maar ik kreeg nu wel de Windows setup.. maar daarna kreeg ik een blue screen met de fout.. seccions3_intialization_failed

Wil je even aangeven hoe je nu xp aan het installeren bent?

op deze manier??Dus ook je opstart volgorde aangepast in bios.
http://www.computerfeeling.nl/pages/installwinXP.asp

(er vanuitgaande dat je geen merkpc hebt met voorgeinstalleeerd os/recovery partitie)

Ja ik start hem gewoon op en dan komt er te staan of ik windows wil starten vanaf een cd-rom. dus ik enter.
en dan krijg ik dat er voor.. maar ik krijg alleen de eerste 2 plaatjes te zien en daarna krijg ik de blue screen

Ik begin me aftevragen of de cd (nog)wel goed is.
Orginele xp cd?
Geen beschadigingen?

Je hoeft niks te installeren het kan ook handmatig met de instructies onderin...

Security Tool manual removal:
Kill processes:
4946550101.exe
HELP:
how to kill malicious processes

Delete registry values:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Security Tool
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run "4946550101"
HELP:
how to remove registry entries

Delete files:
4946550101.bat 4946550101.cfg 4946550101.exe Security Tool.lnk Security Tool.lnk
HELP:
how to remove harmful files

Delete directories:
%UserProfile%\Application Data\4946550101
Deze bedoel je??
Hoe kom ik daar?

Voor proces:

CTRL+ALT+DELETE en bij taakbeheer bij de processen tab dat proces met die nummers stoppen.

Registry doe je met uitvoeren -> regedit en dan bij

HKEY_CURRENT_USER\Software Security tool weggooien.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run "4946550101" weggooien

En 4946550101.bat 4946550101.cfg 4946550101.exe Security Tool.lnk Security Tool.lnk deleten in de map %UserProfile%\Application Data\4946550101

En als je het niet snapt in die link staat zelfs onder alles how to delete registry files...

Voor proces:

CTRL+ALT+DELETE en bij taakbeheer bij de processen tab dat proces met die nummers stoppen.

Registry doe je met uitvoeren -> regedit en dan bij

HKEY_CURRENT_USER\Software Security tool weggooien.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run "4946550101" weggooien

En 4946550101.bat 4946550101.cfg 4946550101.exe Security Tool.lnk Security Tool.lnk deleten in de map %UserProfile%\Application Data\4946550101

En als je het niet snapt in die link staat zelfs onder alles how to delete registry files...

Het is leuke is.. als ik dat doe ctrl +alt + delete, dan doet die niks..
Taakbeheer komt er niet voor.

Beste mensen,

Verwijderen van dit virus is erg eenvoudig. U start de computer opnieuw op, voordat windows start constant op F8 blijven drukken. U krijgt een menu met opties, selecteer Veilige Modus. Windows start nu op in veilige modus en de tool zal niet opstarten.

Het leuke van dit virus is dat deze bij iedereen een andere naam heeft, dit is een naam die bestaat uit getallen.

Ga in veilige modus naar Start --> Programma uitvoeren. (kun je hem niet vinden, houd de Windows toets ingedrukt en druk op R)

Type daarin Regedit. Open op deze volgorde vervolgens de volgende mappen in het register:

HKEY_CURRENT_USER --> Software --> Microsoft --> Windows --> Currentversion --> Run

Daar zal vervolgens in het rechterdeel van het programma een Sleutel staan met een lange cijferige getal die zich in een map op C:\ProgramData zou moeten bevinden. Verwijder deze.

Hiermee is het programma onschadelijk, vervolgens kun je nog naar C:\ProgramData om eventueel het programma te verwijderen.

Start de PC opnieuw op en je bent uit veilige modus!

Veel success!

Beste handige mensen,

Complimenten voor jullie forum, ik was al bang dat ik mijn laptop weg kon gooien!

Als ik op Current Version klik krijg ik helaas Internet Settings i.p.v. Run. Ik loop dus nogal vast met het verwijderen van Security Tools.

Wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt.

Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag een eigen topic aanmaken. Het mee liften in iemand zijn/haar topic is niet toegestaan. Daarbij is deze topic oorspronkelijk begonnen in Februari, dus lang niet actueel meer.

Ik sluit deze nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan