wachtwoord pop 3 hetnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

schiks001

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
Berichten
4
Sinds kort heb ik een nieuwe pc met windows 7 als besturingsprogramma. Omdat hierop geen outlook programma zit ben ik overgegaan naar windows live mail. Maar nu wil ik graag mijn oude emailadres behouden en dat is van hetnet. Nu krijg ik steeds de vraag naar het wachtwoord van de pop3 server en dat weet ik absoluut niet meer. Is er op de een of andere manier een nieuw wachtwoord te verkrijgen en zo ja hoe?

Wie kan mij helpen?
gr kitty
 
Ik snap je vraag niet helemaal.
Wil je nou je wachtwoord van je netmail veranderen of wil je de pop3 server weten?

Ik heb wel wat details gevonden van hetnet:
- POP3 server: pop.hetnet.nl
- SMTP server: mailhost.hetnet.nl
- Webmail: http://netmail.hetnet.nl
- Primary Nameserver: 195.121.1.34
- Secondary Nameserver: 195.121.1.66
- Time server: Niet bekend
- VoIP server: Niet bekend
- Heldesk pagina: http://hetnet.custhelp.com
- Helpdesk telefoon: 0900 - 1407 (€ 0,45 per minuut)

ps. Je kan ook inloggen met je netmail account op de site van KPN.
 
Laatst bewerkt:
Als je je oude computer nog hebt (met het wachtwoord voor hetnet mail erop), dan kun je kijken of je met programma's op deze link dat wachtwoord kunt achterhalen op die computer. Relevante tools op die webpagina:
Mail PassView
Protected Storage PassView

Succes,

Tijs.
 
Hallo Yippinno,

ik zal proberen mijn vraag toe te lichten. Ik heb heel lang geleden nog via telefoontikken en een cd een emailaccount gekregen. Later ging dat over op de kabel en kreeg ik van hetnet een nieuw emailadres maar alles werd met dezelfde server verzonden. Nu op mijn nieuwe pc zit geen outlook maar windows live mail dat is verder ook geen probleem alleen als ik met mijn oude emailadres iets wil versturen krijg ik een blok met de melding dat de server pop3 mijn wachtwoord wil weten en dat is nu het grote probleem want dat ben ik kwijt.
Hopelijk is mijn vraag zo duidelijker.
gr kitty
 
Als je je oude computer nog hebt (met het wachtwoord voor hetnet mail erop), dan kun je kijken of je met programma's op deze link dat wachtwoord kunt achterhalen op die computer. Relevante tools op die webpagina:
Mail PassView
Protected Storage PassView

Succes,

Tijs.

Nee helaas die is weg.
gr kitty
 
Te vinden bij Het Net (is tegenwoordig KPN) :
Wachtwoord vergeten? Bel gratis 0800-0035 (24 uur per dag bereikbaar). Voor overige vragen bel je de klantenservice (dagelijks bereikbaar van 08:00 tot 22:00 uur).
Daarom is het ook zo belangrijk deze dingen te noteren en ergens te bewaren (niet op de computer).
 
Laatst bewerkt:
Te vinden bij Het Net (is tegenwoordig KPN) :
Wachtwoord vergeten? Bel gratis 0800-0035 (24 uur per dag bereikbaar). Voor overige vragen bel je de klantenservice (dagelijks bereikbaar van 08:00 tot 22:00 uur).
Daarom is het ook zo belangrijk deze dingen te noteren en ergens te bewaren (niet op de computer).

Dat weet ik nu ook laten we het maar een beginnersfout noemen.
Maar wat jij zegt werkt niet bij KPN heb ik allang een nieuw wachtwoord maar dat wordt niet geaccepteerd door de popserver en daar ligt nu juist het probleem.
gr kitty
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan