PC beeld op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

nabbel

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2009
Berichten
52
Hey allemaal,

De situatie:

- Hebben net aansluiting op glasvezel gekregen en de oude router vervalt (een asus wl-500g)
- Hebben een tv met netwerkaansluiting

Nou wil ik graag via een netwerk (van het nieuwe netwerk) die bij de tv ligt, deze op de oude router aansluiten, vervolgens op de router de tv aansluiten. En eventueel op de oude router ook nog een oude pc. Dus: de tv en eventueel oude pc op de oude router aansluiten die weer op het nieuwe netwerk zit aangesloten. En zo kan ik dus ook met mijn laptop op de oude router (wifi). Is het dan mogelijk om eventueel met een programmatje op de tv het beeld van mijn laptop te krijgen. Waarmee ik dan draadloos op de bank zit en zo kan werken via mijn laptop en het beeld op de tv is te zien.

Beetje lange tekst maar hopelijk goed uitgelegd?

Gr,

nabbel
 
dit kan niet, wat je wel kan is je pc via een kabel rechtstreeks op je pc aan te sluiten (s-video, vga, hdmi, ...)
 
Vraag ik me af waarom die tv een netwerk aansluiting heeft. Misschien kan de topic starter even een type/model tv door geven.
 
Vraag ik me af waarom die tv een netwerk aansluiting heeft. Misschien kan de topic starter even een type/model tv door geven.

mijn tv heeft een netwerk aansluiting. dit is vooral op bv op youtube naar filmpjes te kijken, rechtstreeks op je tv
 
Laatst bewerkt:
Re

De netwerk aansluiting is er inderdaad voor youtube..... enz. Oke het kan dus niet hoe ik het wou, had inderdaad ook al aan een s video kabeltje gedacht maar draadloos was mooier geweest. Mja, bedankt alsnog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan