windows 7(x64) printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

migthy84

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2009
Berichten
580
Beste Helpmijer

Op dit moment ben ik totaal over gegaan naar windows 7 zowel 32 als 64 ulitmate. Het probleem is echter mijn windows 7 ziet de printer wel ,maar op het moment dat ik wil printen geeft hij aan dat ik een netwerk probleem heb. Terwijl ik wel kan pingen met resultaat terug. Inmiddels heb ik via eigenschappen de locatie goed gezet. Windows had er 192.168.2.15_1 van gemaakt maar het terug zetten naar 192.168.2.15 werkt niet

Weet iemand hier een oplossing voor. het gaat om een canon lbp 5300
 
Ik neem aan dat je wel de juiste drivers hebt geinstalleerd.

Probeer de printer een handmatig vast ip-adres te geven en submasker en gateway.
Zelf gebruik ik een HP Photosmart C7280 draadloos.

Kijk ook naar de poort die door Windows en de printer worden gebruikt. Is deze open gezet door de router? Zo niet, dan ff doen.
 
Ik neem aan dat je wel de juiste drivers hebt geinstalleerd.

Probeer de printer een handmatig vast ip-adres te geven en submasker en gateway.
Zelf gebruik ik een HP Photosmart C7280 draadloos.

Kijk ook naar de poort die door Windows en de printer worden gebruikt. Is deze open gezet door de router? Zo niet, dan ff doen.

Juiste drivers heb ik geïnstalleerd. Mijn printer heeft al een vast IP subnet staat goede een xp machine heeft er totaal geen last van ook niet op draadloos netwerk. Koppelen aan 1 pc is er ook niet bij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan