inkt bijvullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibrahimbenyahya

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2009
hallo ik heb een hp deskjet.

Maakt het wat uit als je inkt bijvult bij een proffesional (€9,-)
OF als je een navulsetje koopt, zwart, bij de wibra voor 0.25 cent

Waarom kan die bijvoorbeeld zo goedkoop zijn. Ik heb de printer net nieuw en hij is nu al op, dus daarom wil ik het risico niet wagen.

Wat zijn de redenen om het navulsetje niet bij de wibra niet te kopen:

PLZ

Zwart is zwart. Kleur kan iets genuanceerder liggen. Voor die 9 euri boort de prof een gaatje in je patroon, spuit hem vol en drukt een dopje in het boorgaatje.

Voor mijn Canon printer deed ik het als volgt;

Lege patroon op de keukenweegschaal, volle patroon op de keukenweegschaal. Het verschil delen door drie (kleuren) is het gewicht aan inkt per kleur. Navulsetje kopen (Action) en met de meegeleverde injectiespuit de nodige grammen aan inkt via het sponsje in de patroon druppelen.

Jij praat over enkel zwart dus ik denk dat dat voor 25 cent weinig problemen geeft...

Als het via aan chip gaat zal het niet altijd werken. Het kan zijn dat er in de chip wordt aangegeven dat het inkt op is. Dan zal de printer dus altijd blijven aangeven dat hij op is en dan er niet geprint kan worden...

Als het via aan chip gaat zal het niet altijd werken. Het kan zijn dat er in de chip wordt aangegeven dat het inkt op is. Dan zal de printer dus altijd blijven aangeven dat hij op is en dan er niet geprint kan worden...

Daar heb jij dan weer helemaal gelijk in...

Wat zijn de redenen om het navulsetje niet bij de wibra niet te kopen:

Wibra: Wij Idioten Bieden Rotzooi Aan.

25 cent voor een navul pakketje voor inkt?? Dat kan eerlijk gezegt nooit goed zijn!! Inkt is in verhouding duurder dan goud en zilver. Dus ik vraag me af hoeveel het is en hoeveel water er aan toegevoegd is.

Kocht een setje van 4 bij Action.
Voor HP 960c. werkt als een trein.
Had gelukkig nog wel 4 loden kogeltjes.
Daar werktte deze cardridges nog mee.
Kogeltje Doordrukken,vullen,nieuw kogeltje erin gedrukt,klaar.

Laatst bewerkt:
Andere boeg; heeft de boekhandel in de buurt geen huismerk patronen? En wat scheelt dat met een origineel?

Begrijp deze hele discussie niet....

Waar hebben we het nou helemaal over: een navul-setje van 25 eurocent:evil:

Gewoon proberen. Werkt het: mooi! Werkt het niet? Ander navulsetje kopen en 25 cent kwijt. Nou en???????????:eek:

ja maar ik wil mijn net nieuwe printer niet ver*****n van 80 euro!!!!!!!!

en ik wil gewoon kijken of ik beter voor negen euro het bij een navulwinkel ofso kan doen of ik het ewoon zelf kan doen dmv dat navulsetje. verder print ik er alleen documenten mee zwart wit. Dus hoeft geen perfecte kwaliteit

De prijs, daar zit ik niet mee!!!!!!

Dan moet je gewoon een goeie set kopen.
As het niet goed gaat,kun jij je printer uitsoppen.
loopt de inkt zo uit de cardridge.(andee ,van HP.) gaatje bovenin. niet goed afgedicht.
Had ik ook,aleen stond deze er nog niet in.
Maar,probeer het,zoals gezegt.

Die opties kun je bij de f4200 series uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan