HD 5770 of HD 5850?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat moet opzich geen probleem op leveren. Mits het een A merk is.
Heb je toevallig een merk en type nr. van je voeding

dat moet opzich geen probleem op leveren. Mits het een A merk is.
Heb je toevallig een merk en type nr. van je voeding

Zou hij dan niet doorbranden, aangezien hij zegt dat hij op de piek van zijn kracht (500W) max 17s loopt?
Ik heb op dit moment geen merk maar ik zal morgen denk ik weer de kast induiken.

11762347.jpg

ja mijn paint skills zijn niet zo best.
Dit is een schetsje van de binnenkant van mn pc ( eigenlijk alleen graka en mobo).
zoals je ziet houden draden uit het mobo de kaart tegen, is er een mogelijkheid zodat hij wel past?

Laatst bewerkt:
Mijn PSU is een LiteOn 450 Watt PE-6451-1
Weet iemand misschien hoe dik de radeon hd5850 is?
Hij past namelijk wel in de lengte maar misschien niet in de breedte omdat er snoertjes voorzitten op het moederboord die naar de hdd en de dvd speler gaan.

Laatst bewerkt:
In de hoogte moet ie ook wel passen
http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku=498316

Afmetingen (BxDxH) 3.6 cm x 25.7 cm x 10.6 cm

Hij is dus 25,7 ik dacht eerst 24,5 :) mijn foutje.

Heb je wel zulke stekkers aan je voeding zitten?
pcie-connectors.jpg

Anders moet je weer rommelen met verloopjes

Ja dat die 6 pin dingen heb ik wel, maar het probleem is dit:
pcbinnenkant.jpg

Die omcirkelde slots met stekkers gaan de videokaart tegenhouden naarmate hij over de 21 cm komt.. Kan ik hier iets aan doen op de een of andere manier?

oow je sata aansluitingen.

Je hebt hier nog wel ruimte voor, kabeltjes even buigen.
Videokaart hang ongeveer 2/3 cm boven je mobo

Mocht het echt niet passen heb je nog sata kabels met haakse aansluiting
SA-45R-B.jpg

hmm, weet je dat zeker? de videokaart die ik nu heb hangt heel dicht op het moederboord ( minder dan 1 cm?).

Als je het echt niet vertrouwd kun je alsnog gewoon voor de 5770 gaan deze is net over de 21cm (21,6)

Is ook zuiniger en gaat zeker op je voeding

Bestaat er niet een soort van adapter waarmee je de sata slots opschuift maar de hoogte vrijwel gelijk blijft? Een beetje zoals dit? Ja, paint FTW

sataadapter.jpg

Volgens mij zijn er die niet. (tenminste ik heb ze nog nooit gezien)

Maar als je 2 van die haakse sata kabeltjes haalt hed je het zelfde.
Op de foto had je er toch maar 2 in gebruik.

Zou je nog een foto kunnen posten van de sticker op je voeding?
Even voor de zekerheid checken of je daar geen problemen mee krijgt

nou toppie dan bestel ik er een paar!

ja dat gaat een beetje moeilijk omdat ik hem niet scherpgesteld krijg, welke informatie wil je weten?

Die Sata kabels die ik had waren al geknikt aan één kant dus dat scheelt, hier een foto van de sticker:

img2081.jpg

Het zal net wel, net niet gaan op die voeding. Het is namelijk niet het beste merk.

Je kunt het proberen, lukt het niet of krijg je problemen, kun je alsnog een 500 / 550 W van een A mark erin gooien. (of uit voorzorg tegelijk vervangen)

Is dit wat?

http://www.pixmania.be/be/nl/1385019/art/advance/pc-voeding-ea4g-650-650w.html

Totaal niet! 36 euro voor een 650 watt voeding? Gaat hij nooit halen. Het merk is ook zo onbekend als wat.

Of de OCZ StealthXstream 500 watt. Prima voeding, ben er grote fan van.

Hij levert niet constant 650 watt en waarschijnlijk ook niet de goede voltages. Als de voltages te ver afwijken van wat de onderdelen nodig hebben komt je PC in gevaar. Hoogstwaarschijnlijk heeft hij ook niet genoeg kracht op de 12 volt lijn waar je PC het wel nodig heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan