Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Bijwerken van automatische koppeling bevestigen

Senior Member
    Verenigingslid

Vraag is opgelost

Bijwerken van automatische koppeling bevestigen

Ik heb een Word document dat gekoppeld is met een Excel document, dit Word document wordt meermaals per dag geopend door meerdere gebruikers. Als het Word doc. wordt geopend verschijnt er steeds een venster met de vraag of de koppelingen moeten worden bijgewerkt. Is er ergens een opties die dit scherm NIET meer toont maar toch de koppelingen automatisch bijwerkt. Kans zit erin dat een van de gebruikers op de verkeerd knop klikt.
    Bedankt voor een antwoordje

Tera Honourable Senior Member
    Afstand tot server
    ±116 km
    Ik weet niet zeker of het je probleem oplost, maar in mijn Word2003 versie staat in Extra -> Opties -> tabblad Algemeen -> optie Automatische koppelingen bijwerken

De help-informatie geeft daarbij het volgende: Automatische koppelingen bijwerken bij openen Hiermee werkt u telkens wanneer u een document opent, automatisch alle gegevens bij die aan andere bestanden zijn gekoppeld.

Hopelijk helpt dit wat.

Tijs.
    Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

Senior Member
    Verenigingslid

Jep, gevonden wat ik zocht
    bedankt voor deze tip

werk prima

Rudi

4. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners