Project uit een boek

Status
Niet open voor verdere reacties.

djmaster329

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Voor een project uit een boek heb ik een 'Component Class' nodig. De regel uit het boek is als volgt: "Kies Menu Project > Add New Item en kies uit de lijst met beschikbare sjablonen voor Component Class"

Weet iemand iets??

Staat die er niet bij dan?

Nee.
23m38zc.jpg

waarschijnlijk zal dat dat logotje zijn waar "class" onderstaat,
component wijst gewoon op (in dit geval slecht maar praktisch uitgelegd:) een icoontje

Voor alle items die je kunt toevoegen moet je dacht ik een template hebben, ik heb namelijk wel een Component Class, misschien kan ik hem sturen...

Ik weet het niet precies:

Code:
G:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\Common7\IDE\ItemTemplates\VisualBasic\Code\1033

Plak daar de bijlage, NIET uitpakken!

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet precies:

Code:
G:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\Common7\IDE\ItemTemplates\VisualBasic\Code\1033

Plak daar de bijlage, NIET uitpakken!

Ik zal het straks even proberen. Ik laat het weten als het is gelukt!

Nee, kan niet eens, jij hebt de Express Edition. Daar is het net weer anders, zoek in de program files map, de map van Visual Basic Express Edition, en zoek dan een map die iets heet van Templates.

Nee, kan niet eens, jij hebt de Express Edition. Daar is het net weer anders, zoek in de program files map, de map van Visual Basic Express Edition, en zoek dan een map die iets heet van Templates.

Ja dat heb ik gedaan. Ik heb de map Itemplates gevonden en de zip erin gezet. ik moest ook nog even (denk ik) in de itemplatescache de zip uitpakken maar toen ik restartte lukte het alsnog niet

Kwam er een extra item in je Add File dialog?
Volgens mij was dit namelijk een ander bestand, dan jij nodig had.

Code:
G:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\Common7\IDE\ItemTemplates\VisualBasic\Windows Forms\1033

Laatst bewerkt:
Kwam er een extra item in je Add File dialog?
Volgens mij was dit namelijk een ander bestand, dan jij nodig had.

Code:
G:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\Common7\IDE\ItemTemplates\VisualBasic\Windows Forms\1033

Nog steeds niet. Jammergenoeg :(

Volgens moet je onder Mijn Documenten (My Documents) kijken en niet onder Program Files. Dus:

C:\...\...\Documents\Visual Studio 2008\Templates

Laatst bewerkt:
Volgens mij precies hier:

Code:
C:\Users\SuperABC\Documents\Visual Studio 2008\Templates\ItemTemplates\Visual Basic

Moet je de laatst door mij geuploade dinges doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan