Call of Duty 2 server hosting CoD2

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderb123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2009
hallo,

ik heb hier nog een mooie server staan, en ik heb opzich ook we een goede internetverbinding.
nu zat ik er aan te denken om te proberen enkele call of duty 2 server te verhuren, en wanneer interesse ook andere games.

nu kan ik dit natuurlijk goedkoper doen dan professionele bedrijven, en dat moet dan ook wel omdat mijn snelheid wel iets lager licht dan bij een bedrijf natuurlijk.

nu is mijn vraag zou dit mogelijk zijn en zouden er mensen zijn die hier interesse in hebben?

Met vriendelijke groet,
Sander

en dat moet dan ook wel omdat mijn snelheid wel iets lager licht dan bij een bedrijf natuurlijk

iets lager?? Wat is je upload en je download snelheid dan?

En hoeveel mensen spelen er nog COD2? En de mensen die het spelen zullen zelf wel een servertje neerzetten en daarop spelen... lekker gratis via vrienden...

Mensen hebben hier pas interesse in wanneer je een bekende server hebt draaien, of wanner je server/adres bekend is onder andere gamers, zodat andere spelers jou snel vinden. Dat is een punt wat tegen je zal werken. (?)

Volgende punt is, wat voor upload lijntje heb je?
Voor een goede verbinding zul je ongeveer uit moeten gaan van 10kB/s per slot.
Heb je een 10 slot server dan heb je ongeveer een 100kB/s upload nodig.
Om zelfs meerdere soorten servers te draaien is een rekensommetje snel gemaakt.

Mocht dit allemaal lukken blijft er nog één punt over.
Het is uiteraard noodzakelijk dat de lijn onbelast blijft wanneer er mensen op de server zitten spelen. M.a.w, downloaden kun je wel vergeten wanneer de server vol zit, laat staan grote bestanden versturen per mail. :)

Laatst bewerkt:
Server opzetten, populair worden(dit is makkelijker op cod v1.2) dan de console om de minuut laten vragen of iemand een server wil huren.:thumb:

dan de console om de minuut laten vragen of iemand een server wil huren.:thumb:
Hier zo ik dus gek van worden en het heel irritant vinden als dat elke keer voor bij komt. Had er ook al een hekel aan dat er elke keer berichten kwamen via de console bij CoD4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan