USB-poorten voorzijde herkennen niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

cateyes

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
Berichten
212
Beide USB-poorten aan voorzijde pc doen het ineens niet meer. Verschillende memorysticks geprobeerd en andere apparaten met USB-aansluiting, maar ze reageren nergens op. Bij de linker poort krijg ik de (onjuiste) foutmelding "Een van de op deze computer aangesloten USB-apparaten werkt niet goed. Het is onbekend welk apparaat." Bij de rechterpoort komt geen foutmelding, die reageert gewoon niet.
Ik lees hier tips om alles wat USB is uit Apparaatbeheer te verwijderen. Dat wil ik wel proberen, maar wat gebeurt er dan met de wel goed werkende USB-poorten aan de achterzijde? Moet er niet aan denken dat daarmee iets mis gaat, want dan ben ik m'n draadloze netwerkverbinding en andere onmisbare zaken ook kwijt. Weet iemand een mogelijke oplossing om de USB-poorten aan de voorzijde weer aan de praat te krijgen? Alvast bedankt voor jullie tips!

-----
Windows XP Home SP3.
 
Laatst bewerkt:
Hoe oud is de computer? je zou de bedrading moeten controleren.
 
Stekker zat los

Hey Roy, geweldig, het is opgelost! De pc is al een paar jaar oud en het probleem zat hem inderdaad in de bedrading. De stekker van de IDE-kabel naar de usb-poorten bleek los te zitten. Aangedrukt, pc weer dicht, opgestart en yes! Beide usb-poorten doen het weer. Hartstikke bedankt voor je advies!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan