msn aanmelden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamdorf1990

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2009
Berichten
14
Hallo allemaal,

Ik heb de nieuwste versie van msn gedownload. Echter als ik wil aanmelden probeerd die dat maar dat lukt niet. Hij geeft geen foutmelding of iets dergelijks. Hij stopt gewoon met aanmelden. Als je bij probleemoplosser kijkt (bij help -> opties) zegt die dat er geen problemen zijn en dat ik gewoon moet kunnen inloggen. Ik heb windows firewall 100% uitstaan en verder nog geen andere firewall / virusscanner geinstalleerd. (de pc is net opnieuw geinstalleerd) en maakt gebruik van windows xp home editie. met service pack 3. Alle updates zijn geinstalleerd. Ik heb al een aantal keer geprobeerd msn opnieuw te installeren (eerst verwijderd via add/remove programs in control panel. Ook heb ik geprobeerd via E-buddy in te loggen en dat werkt wel gewoon. Die vroeg alleen om flash player te installeren en heb dat ook maar gedaan. En jah ik heb gewoon connectie met internet anders kan ik dit ook niet type. Dus het ligt ook niet aan de dns server (maar dan had die ook wel een foutmelding gegeven).

Alvast bedankt voor jullie tijd om dit te lezen. Hoop dat iemand een oplossing weet.
 
Ik heb precies hetzelfde probleem.

Echter kan ik wel op hotmail inloggen, maar niet op messenger.
Op andere computers lukt dit ook niet.

Echt vaag
 
niet kunnen inloggen op msn

ik heb hetzelfde probleem, ik kan ook niet inloggen op msn, en als ik nieuwe msn wil downloaden dan zegt ie dat er al een msn is gedownload.. :eek:
als ik wil inloggen dan zegt ie van; het aanmelden windows live messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. probeer het later opnieuw.
maar dat is al zo vanaf donderdagavond, de verbinding is ook goed, overal staat een V voor, behalve bij draadloos, maar ik heb helemaal geen draadloos internet, dat heeft het bij mij nog nooit gedaan, alle stekkers zitten wel gewoon in de laptop, ik snap er niets van..?? wie kan me helpen??:eek:
en ik kan wel gewoon bij hotmail inloggen en ook bij ebuddy.

alvast bedankt,
 
Laatst bewerkt:
Jah hotmail en ebuddy doen het bij mij ook gewoon. En inderdaad die vinkjes bij probleem oplossen is allemaal in orde. Toch logt die niet in en geeft nog steeds geen foutmelding. Hoop echt dat iemand hier een oplossing voor heeft. Ik ga nu proberen windows 7 erop te zetten in plaats van windows xp om te zien of dat een oplossing bied.
 
Lijkt erop dat iemand een soort msn freezer op jullie heeft losgelaten? Maar dit zou opgelost moeten zijn als je msn compleet un-installed en re-installed. En ik geloof dat je dan ook niet meer zou kunnen inloggen via ebuddy of hotmail.
 
Lijkt erop dat iemand een soort msn freezer op jullie heeft losgelaten? Maar dit zou opgelost moeten zijn als je msn compleet un-installed en re-installed. En ik geloof dat je dan ook niet meer zou kunnen inloggen via ebuddy of hotmail.

Nah, tis allang opgelost, excuses voor mijn late reactie.

Er was gewoon een fout met de servers van MSN.
 
bij mij is het nog niet opgelost.. ik kan nog steeds niet inloggen/aanmelden..:eek:
 
Nah, tis allang opgelost, excuses voor mijn late reactie.

Er was gewoon een fout met de servers van MSN.

Zou je eens willen posten wat je gedaan hebt om het op te lossen? Wel zon handig voor de rest natuurlijk :)
 
ik heb msn van mn bureaublad afgehaald en weer opnieuw proberen te downloaden maar dan wordt er gezegd van dat er al een msn versie op mn pc staat en dat ik het niet weer kan installeren ofzo omdat er al een versie van msn op mn pc staat..
 
Klinkt alsof je alleen de snelkoppeling van msn hebt weg gegooit? Kijk eens in je configuratie scherm bij Software (of programma's en onderdelen). En zoek of msn daar tussen staat, zo ja gooi hem daar eens weg.

Anders kijk of hij ergens bij programma's onder start staat en kijk of je daar een un-install optie hebt.

Dan nog eens opnieuw proberen te downloaden en installeren.
 
Zou je eens willen posten wat je gedaan hebt om het op te lossen? Wel zon handig voor de rest natuurlijk :)

Ik heb helemaal niks gedaan. Er was gewoon een fout met de servers van MSN zelf. Veel mensen hadden dit probleem en het is nu dus voor de meeste opgelost.

Ik zou niet weten wat er nu aan de hand is als mensen nog steeds niet kunnen inloggen. Misschien kunnen ze beter even een mailtje sturen naar Windows Live.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan