Keyboard drivers Samsung NC 10 Netbook !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Ik heb keyboard drivers nodig voor W7 voor de Samsung NC10 Netbook. Ik zie alle drivers staan maar geen die betrekking heeft op het keyboard. Misschien heb ik een sterkere bril nodig en kijk ik er overheen dus aan jullie het verzoek om ook eens te kijken of ze er wel staan en ik heel misschien wat fout doe.

Ik hoor graag,

T

Keyboard drivers komen mij ook niet bekend voor. Bij geen enkele notebook die ik tot nu heb gehad.

Luitjes,

Ik heb keyboard drivers nodig voor W7 voor de Samsung NC10 Netbook. Ik zie alle drivers staan maar geen die betrekking heeft op het keyboard. Misschien heb ik een sterkere bril nodig en kijk ik er overheen dus aan jullie het verzoek om ook eens te kijken of ze er wel staan en ik heel misschien wat fout doe.

Ik hoor graag,

T

Keyboard drivers?

Niet toevallig de touchpad drivers?

Nope, ik zal het uitleggen.....
Ik heb dus de NC10 en daar stond standaard XP op. Ik heb via USB W7 erop gezet maar toen was mijn beeld wat donkerder en werkte enkele functies van het toetsenbord niet meer.
Ik heb alle drivers erop gezet zonder succes dus maar een mailtje naar Samsung en die mailen mij net terug dat ik de keyboard drivers moest hebben uit het download centrum echter zonder link :p
Ik was er al redelijk van overtuigd dat dit weer een antwoord van niks was maar ik wou jullie voor de zekerheid toch even laten kijken. Er zitten namelijk ook functie toetsen op waarmee je de helderheid van het beeld kan regelen en die werken nu niet.

Suggesties zijn welkom......

T

Yep, maar dan voor W7 moet ik ze hebben.....
Die voor XP had ik al gevonden.

Laatst bewerkt:
De nieuwste versie (4.0.2.5) daarvan staat in mijn eerdere link.

Yep......ik ga vanavond of morgen even proberen aangezien ik nu de verjaardag van mijn zoon heb.
Die had ik reeds gezien.

EDM lost het probleem niet op helaas en ik zit ook nog met het probleem dat bepaalde functie toetsen niet werken en daar alleen XP drivers voor zijn...... *** dus !

Met enige moeite de Magic Keyboard XP drivers werkend gekregen op W7 en ik kan nu alle functies gebruiken dus ook mijn scherm weer helder maken. Dat is een heel verschil zeg....kan eindelijk weer wat zien :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan