nieuw modem upc

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeenjij

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
hallo allemaal na problemen met mijn verbinding bij upc krijg ik nu een nieuw modem dat wordt een motorola ik weet alleen niet welke en ook niet hoeveel comp ik daarop aan kan sluiten heeft iemand enig idee en waar kan ik een plaatje en gegevens ervan vinden ?
ook kan ik de routers niet meer vinde die upc aan biedt want er moet waarschijnlijk ook nog een router achter zoiezo voor draadloos
kan iemand mij helpen of doorverwijzen naar een site?
alvast bedankt

Hoi,

Het kan zijn dat je deze krijgt.
Waarschijnlijk wordt hij vervangen voor je oude.
En zoals Terrabo aangeeft, hij doet niets meer dan je oude maar is meer geschikt voor grotere datatransmissie en VOIP.

Hier vindt je de routers van UPC alleen ..... ik zou goed kijken of je die daar moet kopen.
De prijs ligt vaak hoger en het zijn meestal 'gedateerde' types.

bedankt voor jullie reacties
ik zat zelf te denken aan deze:https://www.alternate.nl/html/product/Netwerk_Routers_(WLAN)/Linksys/WRT320N/-1077693/?

is dat wat denken jullie?:)

Eens met @Terrabo maar ...... stel je wilt later tóch centrale opslag via usb ....
en bovendien ben ik persoonlijk gecharmeerd van Netgear; werk er zelf al een aantal jaren probleemloos mee.
Dus ik zou voor die wat duurdere Netgear gaan, die Terrabo adviseert. Da's écht een 'toppertje'

Laatst bewerkt:
@ vanveelen,

Ben blij dat je het met mee eens bent. Die Netgear is een waanzinnig goeie router !! Wellicht iets duurder maar dan heb je ook wel wat in huis natuurlijk....hij staat hier op de verlang lijst en verwacht hem zeer binnenkort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan