Your Game | Box! - GEWELDIG!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
562
EDIT: Er is een (alweer) nieuwe versie beschikbaar. (7.0.1.3 - 20 April) Gebruik onderstaande downloadlink. Heb je de software al? Gebruik de ingebouwde updater!

Deze nieuwe software is heel erg gemakkelijk in gebruik. Je kunt met Your Game | Box! games spelen die online te vinden zijn. Je speelt altijd dat ene favoriete spel op FunnyGames.nl of Spelle.nl. Maar je moet altijd naar de website gaan of een link bij je favorieten te zetten. Dat hoeft nu niet meer! Je kunt met Your Game | Box! spellen toevoegen en deze spelen via de software. De internetbrowser op je pc hoeft dus NOOIT te worden geopend!

De voordelen:

•Fullscreen Games Spelen (!!!)
•Niet meer naar een website moeten
•Verdergaan waar je gebleven was
•Higscores worden automatisch geupload
Je hoeft niet meer in dat kleine vierkantje op een website te spelen! Nee... speel gewoon fullscreen! De gehele lengte van je beeldscherm wordt gebruikt voor die ene paar games waar je echt zo van houdt!

Je kunt Your Game | Box! via onderstaande link downloaden!

DOWNLOAD
Tevens kun je als je op de downloadlink klikt meer informatie lezen over de software!


Wat kan Your Game | Box! allemaal?
•Fullscreen Games Spelen
◦Niet meer naar een website moeten
◦Verdergaan waar je gebleven was (Alleen voor Windows 7. Let op: het is nog beta!)
◦Higscores worden automatisch geupload
◦Build in update functie, altijd de nieuwste versie!
◦Insctructievideo's ingebouwd, te bekijken zonder internetverbinding
◦5 games opslaan, deze worden tijdens de start van Your Game | Box! automatisch geladen
◦Verschillende online functie's
◦Makkelijke ingebouwde instructies met afbeeldingen
◦Gemakkelijk de benodigde eisen voor een game installeren, waaronder: Adobe Flash Player en Adobe Shockwave Player
◦Gebruiksvriendelijke Interface
Alle online games kunnen worden toegevoegd!

Tips:
- Bekijk hier een video
- Lees hier meer over Your Game | Box!


Changelog (20 April 2010 Versie: 7.0.1.3):
* Nieuwe Layoutkleur
* Makkelijk 'Instellingen' scherm
* Overzichtelijke uitleg
* Makkelijke PDF Uitleg
* Verschillende talen (Engels, Nederlands en Duits)
* Controleert automatisch op update's (kan ook handmatig)
* Nieuwe update's direct te downloaden vanuit Instellingen Menu
* Duidelijk pictogrammen
* Betere prestaties
* Snelheidsverbeteringen
* 3 servers waarmee verbinding kan worden gemaakt
* En nog vele andere extra's!
 
Laatst bewerkt:
ik ga het testen :)
je beschrijving is in ieder geval goed compleet :thumb:

--------------EDIT-----------------

het is geweldig :)
ik heb nu government of poker toegevoegd! werkt perfect :)

1 dingetje... de spelen laden wel een beetje lang, maar die 15 seconden maken mij niet zoveel uit! :D
 
Laatst bewerkt:
Mooi idee. idd handig. maar. Het is een beetje ingewikkeld. Enz. Maak bijv 1 pagina met de hele uitleg niet 4. en na toevoegen krijg ik dit als ik het wil openen: Wilt u dit bestand openen of opslaan. enz. HEt is een super idee. maar moet nog veel aan ge werkt worden want het is erg ingewikkeld.
 
Dank je wel, ik vindt het echt heel erg leuk om te horen van jullie!

Er is inmiddels een update uit, met bugfixes, ik maak ook verder een uitleg en veel meer overige functies.

Ga in het menu naar 'Instellingen' en dan 'Controleren op updates'.
Er wordt een nieuwe versie gevonden, installeer deze.
Inmiddels is het dus nu versie; 4.01

Nogmaal hartelijk bedankt! Groeten, Martijn


Voor diegene die update 4.01 willen, simpelweg druk ik mijn 1e post op de downloadlink! De downloadlink wordt ALTIJD geupdated!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

jij vindt exes beter dan een setup, nou dan ga ik daar voor zorgen!

Mag ik misschien je ervaring over het programma?

Alvast bedankt
 
hmm als jij een betaalde versie wou gaan make zou ik eerst nog aan heel wat dingen werken waaronder ook link scanner zodat je niet zelf de .swf hoeft te zoeken + dit is wel beetje makkelijk gemaakt om nou geld te vrage...?
 
Hallo,

inderdaad, maar zoals je weet wordt er ook aangegeven dat er nog geen betaalde versie beschikbaar is.
Iniedergeval bedankt voor je reactie!! ;)

de 'gratis' versie wordt zeker nog vele malen geüpdatet, vandaar de ingebouwde update zoeker.
Wanneer het een echt goede stabiele software is komt er inderdaad een betaalde versie!
Eerst ga ik met deze nog even door!

Graag hoorn ik je ervaring nog en of het idee wat is..
Hartelijk dank!

Gr. Martijn
 
Laatst bewerkt:
nou dat er beweert word full screen te kunnen spelen maar dit niet te vinden is?
en ik ook de games niet kan opslaan en dan veder spelen
 
Je kunt het fullscreen vinden onder : Instellingen, Spelgrootte.

Ik wil hierbij mededelen dat ik een fout heb gemaakt, ik had de nieuwe update nog niet uitgegeven waarin de functie voor het opslaan zit verwerkt.

Een nieuwe versie komt binnenkort uit, je zal deze snel vinden. Ook komt er een URL reader, zo kun je gemakkelijker een game toevoegen.

Gebruik de update functie bij: Instellingen. Om de nieuwe update binnenkort te downloaden.

P.S: Fullscreen kan echt!

GR. Martijn
 
Ik vindt je er wel heel erg positief over, leuk om te horen...

Dus niet, ik dank je voor je reactie's, maar kijk eerst voordat je dingen aangeeft!

Alvast Bedankt!:thumb:
 
Wat is nou het nut ervan om het spellen aan te te beperken tot 5? Volgens mij als je wilt dat anderen je prog nameken moet je vooral zulk soort dingen toevoegen. Ik zou namelijk al bijna beginnen er zelf een te maken (Dat wou ik al heel lang doen, maar wel veel anders):p
 
Hey,

dat vindt ik echt een hele leuke reactie, dankewel!

Vindt ik heel erg leuk om te horen, ik ga me best doen!!!


Nogmaals bedankt:thumb:
 
ja ik geloof heus dat dat kan
maar spellen pauzeeren en dan volgende keer doorgaan?
 
Bekijk mijn eerste post, nieuwe versie. Je kunt ook de ingebouwde updater gebruiken!

Bedankt voor het gebruiken van mijn software!

Changelog:

- Veel betere layout
- 4 bugfixes
- Snellere connectie
- Meer mogelijkheden
- Makkelijkere handleiding inbegrepen
- Instructievideo inbegrepen
- Link scanner
. Zoekt automatisch de broncode van een spel op FunnyGames.nl (overige site's worden (nog) niet ondersteund!)
 
- Snellere connectie
hoe heb je dit gedaan? Ik bedoel, tenzij je app ook daadwerkelijk mn internet connectie sneller maakt, kijkt het me sterk.


:thumb:
 
Heey!

De snellere internetconnectie komt omdat er verbinding wordt gemaakt met onze server (Holware dus).

Maar ook een puntje dat meewerkt is dat Your Game | Box! automatisch een bandbreedte reserveert dat net groot genoeg is. Bijvoorbeeld 20 kb/s.

Gr Martijn

O ja, bedankt voor je reactie:thumb::D:D
 
Hallo Iedereen,

Ik ben nu druk bezig met een geheel nieuwe versie. Het wordt nog gebruiksvriendelijker en veel mooien en sneller. Hoe ik dat allemaal doe? Leg ik later (misschien) uit.

Maar ik wil jullie vast mededelen dat er dus een gloednieuwe versie onderweg is. Ik zal de naam vast verklappen:

Your Game Box Deluxe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan