Frontpage opslaan op een usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisBosma

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Berichten
382
Hallo,
Ik ga waarschijnlijk mijn computer opnieuw installeren en ik wou daarvoor een paar programma's meenemen op de schone versie. Ik WIL GRAAG: Frontpage meenemen, omdat ik met websites werk en maak en ik ben daar handig in...

Er is volgens mij ergens een Frontpage illegaal te downloaden maar dat is een hele andere versie.

Is het misschien mogelijk om front page op een USB te zetten en dat ik het later weer kan installeren op mijn computer...

Alsjeblief!
Alvast bedankt! :thumb:
 
Als je FP kompleet hebt wel,
doch moet je het van je schijf afhalen heb je een probleem.
Niet alleen in program files staat FP, maar onderdelen voor ondersteuning staan ook elders op je comp, en tevens verwijzingen in je register.

:cool:
 
Als je FP kompleet hebt wel,
doch moet je het van je schijf afhalen heb je een probleem.
Niet alleen in program files staat FP, maar onderdelen voor ondersteuning staan ook elders op je comp, en tevens verwijzingen in je register.

:cool:

Ik ben de cd ook kwijt (zoon 3 jaar :shocked:), maar het kan dus niet?
Op geen ene manier?
 
Het klinkt misschien ***lig maar misschien is het tijd over te stappen op iets anders dan Frontpage? Het is een sterk verouderd programma dat pagina's op kan leveren die alleen in IE goed werken. Kompozer is tegenwoordig beter lijkt me.

EDIT: he, kijk nou, censuur.

@dukkie3110, warez delen is volgens mij niet helemaal de bedoeling hier.
 
Laatst bewerkt:
Ja, mnaar vind ik helemaal niet handig.....!

===

Het klinkt misschien ***lig maar misschien is het tijd over te stappen op iets anders dan Frontpage? Het is een sterk verouderd programma dat pagina's op kan leveren die alleen in IE goed werken. Kompozer is tegenwoordig beter lijkt me.

EDIT: he, kijk nou, censuur.

@dukkie3110, warez delen is volgens mij niet helemaal de bedoeling hier.

Is die gratis en volledig te downloaden dan? Heb je een voorbeeld voor mij dan kan ik het bekijken wat het is.
 
Software downloaden van iets als piratebay moet je vooral doen. Dan is er 'n behoorlijke kans dat je 'n hoop opwinding en spanning gaat krijgen met gratis Trojaanse paarden, virussen, wormen en andere leuke diertjes. Los daarvan is er genoeg legale gratis software, die vaak ook nog veel beter is.
FrontPage wordt al jaren afgeraden door de maker, Microsoft, omdat het niet-standaardcode maakt die vaak alleen goed werkt in Internet Explorer. En in Internet Explorer 8 werkt 't ook al niet altijd meer goed. Bij problemen kun je meestal helemaal opnieuw beginnen, omdat de code dermate chaotisch is dat zelfs zeer ervaren mensen het niet met de hand kunnen corrigeren.

Kompozer is 'n enigszins vergelijkbaar programma. Opensource en gratis. Het maakt code die in álle browsers goed werkt.
Downloaden vanaf http://www.kompozer.net/download.php
 
Software downloaden van iets als piratebay moet je vooral doen. Dan is er 'n behoorlijke kans dat je 'n hoop opwinding en spanning gaat krijgen met gratis Trojaanse paarden, virussen, wormen en andere leuke diertjes. Los daarvan is er genoeg legale gratis software, die vaak ook nog veel beter is.
FrontPage wordt al jaren afgeraden door de maker, Microsoft, omdat het niet-standaardcode maakt die vaak alleen goed werkt in Internet Explorer. En in Internet Explorer 8 werkt 't ook al niet altijd meer goed. Bij problemen kun je meestal helemaal opnieuw beginnen, omdat de code dermate chaotisch is dat zelfs zeer ervaren mensen het niet met de hand kunnen corrigeren.

Kompozer is 'n enigszins vergelijkbaar programma. Opensource en gratis. Het maakt code die in álle browsers goed werkt.
Downloaden vanaf http://www.kompozer.net/download.php

bedankt voor je goede uitleg, wel programma adviseer jij mij? Kompozer en is dat ook dan echt veilig?
 
Ik adviseer om met de hand te coderen, gewoon html en css en zo intypen. Dat wint nog altijd met stip van de duurste programma's.
Ik heb zelf heel weinig ervaring met programma's als Kompozer (om bovengenoemde reden). Maar de meeste gebruikers van Kompozer zijn redelijk tevreden, en daar komt ook de vergelijking met FrontPage vandaan.
Veilig? Als je bedoelt vanwege dat verhaal over virussen en zo: ja, dit is veilig. Je downloadt 't gewoon van de officiële site van Kompozer, niet van een of ander illegaal circuit waarvan je maar moet afwachten of er troep bij is gestopt of niet.
(Ik heb van dat soort sites ook wel 'ns stand-alone versies van Internet Explorer gedownload. Die waren zonder uitzondering voorzien van malware.)
 
Wens je een gratis en goede editor: 1st page
Info: http://www.hlrnet.com/evr.htm

Heb er ook mee gewerkt, maar ben teruggekeerd, naar de spartaanse editor Arachnophilia.
Als je regelmatig sites bouwt weet je de structuur en opzet van een site.
Terugkerende elementen als css en plaatjes hebben ieder een eigen plaatsje in je map structuur.

Maar goed, net als met elk programma moet je er mee leren werken.

:cool:
 
Mmm, vroeger de FirstPage2000 ook wel eens geprobeerd, en was toen niet de top.
Intussen heet FirstPage2000 nu FirstPage2006. Wilde 'm even testen, want wilde wel eens zien wat voor code ie uitp**pt, en aldus het installatiebestand gedownload.
Maar bij installeren geeft m'n Spyware Terminator de waarschuwing af:
  • "Waarschuwing! Gedetecteerd als: BadJoke.JS.RJump. Blokkeren?"
Blijkens Google slaat ook Kaspersky aan op deze slechte grap, en ook steeds bij die FirstPage. :shocked:
Het schijnt een soort Trojaanse Hoax te zijn; maar wat het ook is, daar houd ik niet van. > Installatie afgebroken, gedownload installatiebestand flux in de prullenbak gedeponeerd, en prullenbak geleegd. :D

Conclusie: met KompoZer haal je een best goede editor in huis, en ik zou niet verder zoeken. Wie daarmee Spartaans wil werken, kan de codeview gebruiken. ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan