Tiennes
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mrt 2010
Ik maak gebruik van Windows server 2008
Ik heb windows XP met een VPN verbonden met de server, alleen als ik het werkstation wil toevoegen in het domein krijg ik de volgende foutmelding:
Wat kan ik hier aan doen? Is mijn DNS niet goed meer. Ik heb ook een Windows 7 station die via een VPN verbindig maakt, en daar krijg ik geen foutmelding.
Wie kan me helpen?
Ik heb windows XP met een VPN verbonden met de server, alleen als ik het werkstation wil toevoegen in het domein krijg ik de volgende foutmelding:
HTML:
Let op: deze gegevens zijn bedoeld voor een netwerkbeheerder. Neem contact met de netwerkbeheerder op als u geen netwerkbeheerder bent. Meld bij uw netwerkbeheerder dat u deze gegevens hebt ontvangen en dat deze gegevens zijn opgeslagen in het bestand C:\WINDOWS\debug\dcdiag.txt.
Er is een onverwachte fout opgetreden bij het opvragen van de Service Location (SRV)-bronrecord in DNS dat wordt gebruikt voor het vinden van een domeincontroller voor het domein Campagne.nl.
De fout is: Geen DNS-servers geconfigureerd voor lokaal systeem.
(foutcode 0x0000267C DNS_ERROR_NO_DNS_SERVERS)
De query was voor de SRV-record van _ldap._tcp.dc._msdcs.Campagne.nl
Klik op Help voor meer informatie.
Wat kan ik hier aan doen? Is mijn DNS niet goed meer. Ik heb ook een Windows 7 station die via een VPN verbindig maakt, en daar krijg ik geen foutmelding.
Wie kan me helpen?