Skype geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
948
Ik heb een Skype account geopend en gebruik een Logitech headset die werkt met het rode en groene plugje (micro en audio uit). Volgens de testcall werkt alles goed, alleen komt het geluid behalve uit de headset ook uit de beeldschermspeakers. Zet ik het volume op mijn toetsenbord uit, dan is ook de headset uit.
Als ik normaal mijn speakertjes op het audio plugje aansluit, schakelen de beeldschermspeakers automatisch uit. Wie weet een oplossing?
 
Hallo,

Rechts op de taakbalk (windows 7) staat een luidsprekertje, klik daarop met de rechtermuisknop, dan naar afspeelapparaten, vervolgens aanklikken, waarmee je het geluid wilt horen!
Kijk ook even, hoe je de geluidsinstellingen in Skype zelf hebt ingesteld..
Ga daarvoor in Skype naar extra > instellingen > geluidsinstellingen.

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik Ubuntu (linux) en daar vind ik onder het speakertje wel allerlei instellingen (micro 1, micro 2, line en keuze tussen geluidskaarten) maar die hebben niet het beoogde effect. Bij Skype vind ik nergens een optie Extra. Mijn Skype werkt overigens in het Engels (wel veel andere taalopties, maar geen Nederlands)
 
Hallo,

V.w.b. de geluidsinstellingen bij Ubuntu kan ik je niet verder helpen, wellicht kun je de vraag plaatsen bij "besturings-systemen".
Inderdaad zit er een ander soort Skype op een Linux computer, bij mij destijds een beta-versie van Skype, maar helaas daar kom je daar nu niet verder mee!
Wellicht kan iemand anders je verder helpen.

Succes!
 
Het is inderdaad een beta-versie en die werkt dus blijkbaar anders.
Ik ga het op dat andere forum proberen. In ieder geval bedankt voor de moeite!
 
.....

Ik gebruik Ubuntu (linux) en daar vind ik onder het speakertje wel allerlei instellingen (micro 1, micro 2, line en keuze tussen geluidskaarten) maar die hebben niet het beoogde effect. Bij Skype vind ik nergens een optie Extra. Mijn Skype werkt overigens in het Engels (wel veel andere taalopties, maar geen Nederlands)
bie mij is hij NL.
 
En met deze toevoeging gaat er nu een slotje op dit topic. Deze is immers van April 2010 en dus niet aktueel meer.;)

Uit onze huisregels:
•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan