Beveiligingswaarschuwingen in Win 7 uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Had ik in Vista alle beveiligings **** uitgeschakeld, geen windowtje meer te bekennen gelukkig, begitn het gedonder met Win 7 weer min of meer van voor af aan. Weer om de haverklap balken met invoegtoepassingen en download adviesen, plus dan nog alle popups. In Vista kon je dit allemaal volledig uitschakelen via;

http://www.vistainfo.nl/vista_workshops/vista_workshops/word_zelf_de_baas_over_windows_vista.html

Bestaat deze mogelijkheid ook voor Win 7 want ik begin er langzamerhand weer knettergek van te worden.

Ga naar configuratiescherm klik op gebruikersaccounts (mits je natuurlijk de optie alle onderdelen van je config hebt ingesteld =weergeven op pictogrammen)
dan kies je de optie [instellingen voor gebruikeraccountbeheer wijzigen].
schuif met de instelbalk wat heen en weer zoals je het wilt.

Ja die had ik al. In Vista schakelde dat aan of uit. Maar verder waren er in Vista nog veel meer aan passingen mogelijk. Ik zal even kijken wat dit oplevert. Misschien voldoende.

Nou in Win7 zijn er meer aanpassingen mogelijk dan in Vista waar je 'm of aan of uit kan zetten met geen andere optie,wat zeker niet ideaal was.Als je de schuifregelaar in Win7 helemaal naar beneden zet krijg je ook geen meldingen meer.
Wil je nog minder maak jezelf dan eigenaar v.h. systeem i.p.v. de "TrustedInstaller"

Nou in Win7 zijn er meer aanpassingen mogelijk dan in Vista waar je 'm of aan of uit kan zetten met geen andere optie,wat zeker niet ideaal was.Als je de schuifregelaar in Win7 helemaal naar beneden zet krijg je ook geen meldingen meer.
Wil je nog minder maak jezelf dan eigenaar v.h. systeem i.p.v. de "TrustedInstaller"

Zoiets bedoel ik, dat was in Vista ook zo, alleen hoe gaat dat in Win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan