Eigen manager game maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rico050

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2010
Hallo.

ik wil graag eigen manager game maken zoiets als onlinesoccermanager.
ik heb helaas geen verstand van html enzo.
k zat te denken aan online cruiseline manager.
zou iemand me kunnen uitleggen hoe je zo'n spel kan maken ?

mvg.rico

Re:

Ik heb het even doorgelezen maar ik wordt er helaas niks wijzer van.
ik heb nog nooit met scripts gewerkt:o..
is er ook een manier waarmee je via een makkelijk progje een manager game kan maken waarvan in dan de html kan kopieren en dan plakken op de site:$??

Ik heb het even doorgelezen maar ik wordt er helaas niks wijzer van.
ik heb nog nooit met scripts gewerkt:o..
is er ook een manier waarmee je via een makkelijk progje een manager game kan maken waarvan in dan de html kan kopieren en dan plakken op de site:$??

nee want je wilt het toch altijd naar je eigen smaak aanpassen en als je er geen kennis van hebt en je mist al 1 tag dan kan het al meteen kapot zijn.
kzou je aanraden om te beginnen met html.
http://www.w3schools.com

Byee VRC

Re:

is goed.
ik zal me eerst gaan verdiepen in html.
tnxs voor snelle reactie;)

Het maken van een game is trouwens niet iets kleins wat je even in een weekend doet. Om dit te laten werken zul je ook veel met scripts moeten gaan werken. Hierdoor vraagt het ook om heel veel commitment, weet je zeker dat je dat er voor over hebt?

visha het leren van html zal niet veel gaan helpen

je moet ook java en meschien ook een beetje flash leren

zet die droom maar uit je hoofd als je een spel wilt maken zoals online manager raad ik je aan om eerst een studie te doen in game design

dit gaat een paar jaar duren want je moet een totaal nieuwe computer taal leren

visha het leren van html zal niet veel gaan helpen

zet die droom maar uit je hoofd als je een spel wilt maken zoals online manager raad ik je aan om eerst een studie te doen in game design