Hoe krijg ik het thuisnetwerk aan de gang?

Status
Niet open voor verdere reacties.

e-mail-user

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
130
In de bijlagen zit het hele verhaal over alles dat ik tot dusverre heb gedaan. Meest plaatjes / screen shots. Volgens mij alles dat een goeroe moet weten om te kunnen zien wat ik nog niet zie.

Graag wat hulp want ik ben er aardig moe van.
 

Bijlagen

  • Het probleem is dat op mijn thuisnetwerk de samenstellende computers elkaar niet.doc
    46 KB · Weergaven: 35
  • Nu de Medion.doc
    75,5 KB · Weergaven: 19
Hallo,

Zelf heb ik Windows XP en Windows XP gekoppelt

nou welke virusscanners heb je?(dan kan het zijn dat een van je virusscanners een firewall heeft die de connectie tussen de PC's niet ondersteunt of weigert)

Misschien een keer proberen zonder firewall(netwerk blijft voor het grote boze internet.)

en anders doe eens toegangs beheer op de PC WinME, want ME heeft een streng vrebindings beleid(WinME is ouder dan Win7) als je dat al duidelijk was

Anders nog een oplossing stap over op een NAS servertje een plaatjs om alles op slaan en dan vandaar op de Pc's te verspreiden.(heb je ook wat dingen gedeelt zoals mijn documenten(dan kan het al op gelost zijn.)
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de reactie.
Voor deze exercitie alle firewall en/of virusscanner uitgezet.
Toegangsbeheer, daar ga ik nog even naar kijken.
 
Stuur maar als het werkt. anders maak een tutorial met behulp van filmpje.(is wel met XP)

PS: Wij horen het wel.

Ik kan gewoon printen en al de dingen er om heen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar het filmpje want het werkt voor geen meter; althans niet meer dan wat ik al had.
Zeg het me als ik nog iets moet doen voor dat filmpje.
En.... alvast bedankt voor de moeite
 
e-mail-user ik had gisteren geen tijd meer maar mail me even via het poppetje dan krijg je filmpje in plaats van dat het zolang duurt voordat het op youtube staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan