1 maand gratis 30 mbit/ps downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

henshin

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2010
Je kan nu middels een actie van computertotaal een maand lang gratis downloaden met 30 mbit/ps. Enige wat je daarvoor hoeft te doen is je te abboneren op de computertotaal nieuwsbrief (je kan je natuurlijk daarna gelijk weer afmelden ;)). Je abbonement verkrijg je via hitnew. En als je slim bent activeer je de code die je dan krijg pas na 3 dagen want na aanmelden bij hitnews krijg je gratis een trial van 3 dagen. Dus in totaal is dat dan lekker 33 dagen gratis downloaden met hoge snelheid. Ik heb het net getest en het werkt perfect.

Dit zijn de eigenschappen van je abbonement:
1 maand gratis proberen zonder verplichtingen
30 Mbit snelheid
Tot maar liefst 8 connecties
200 dagen retentie

Abboneren kan hier:
http://computertotaal.nl/hitnews

Leuk, maar je eigen internet abonnement moet wel die snelheid aan kunnen.;)

Leuk, maar je eigen internet abonnement moet wel die snelheid aan kunnen.;)

Kan die snelheid 4x aan .. Die 30 Mbit, dus dat is geen enkel probleem ;)

En heb het eens even geprobeerd, en moet zeggen, het werkt perfect! :thumb:

Trek hier die volledige 30 mbit in 1x vol :evil:

Ik kan die snelheid 2x aan, maar het is misleidend als je niet zo bekend bent met het internet.;) Zelf hou ik het wel op Eweka 47 á 48 Mbit gaan vlot genoeg.:p

Dit is voor mij de eerste "payserver" dus het is een goede manier om er kennis mee te maken om het zo maar te zeggegn. Ik heb dit topic vooral dan ook voor mensen aangemaakt die nieuw zijn met nieuwsgroepen. En om anderen een maand gratis downloaden te geven natuurlijk. Zelf heb ik een 20mbit lijn van tele2 en trek daar maar 1400kb/ps mee. Maar ik heb ook een hele lange telefoonlijn voor me router hangen waardoor het ook nog eens trager word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan