.exe bestanden na download niet te openen/terug te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bagera47

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2010
Berichten
2
l.s.

Sinds een maand of 2 kan ik geen .exe bestanden meer openen. ik werk onder vista en mozilla firefox,de nieuwste versie (3.2?). Ik heb al geprobeerd downloads naar een andere map te downloaden en andere browsers (chrome, IE), dat helpt niks. tips op andere fora over het downloaden van bijvoorbeeld ccleaner heb ik ook niks aan, want na het downlaoden van die software, kan ik het niet openen.

Ook het downloaden van foto's werkt niet meer. het downloadvenster verschijnt wel, ook de tijdsbalk tijdens het downloaden doet het gewoon. maar als de download klaar is, kan ik wederom niets terug vinden in de bewuste map.
En als ik bijvoorbeeld in een email een foto gelijk open met windows photo gallery is deze heel even zichtbaar, maar zodra de melding download complete verschijnt, verdwijnt de foto!

ik heb ok al (online) virusscanners gebruikt (o.a. bitdefender), maar die hebben niks gevonden.

Iemand ideen om dit te verhelpen, afgezien van het opnieuw installeren van Vista?

groeten,
 
Laatst bewerkt:
Installeer firefox eens en als je dan iets download en je rechtsklikt op het gedownloade bestand, dan kun je kiezen voor "locatie openen". Lukt dat ook niet?
 
Nee, als ik met de rechtermuisknop op de download klik, kan ik de opties "openen" en "bijbehorende map openen" wel zien staan, maar ze werken niet (zijn grijs). de overige opties werken wel ("naar downloadpagina gaan" bijv.)
 
Zou je virusscanner alle gedownloade bestanden (exe) misschien meteen naar de quarantaine gooien? Gooi je virusscanner eens een van je pc af. Even testen kan geen kwaad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan